Agris.cz - agrární portál

BILLA přestane prodávat vejce z klecových chovů o rok dříve

12. 11. 2019 | Havas PR Prague

V prosinci roku 2016 se celá skupina REWE, do níž spadá i BILLA ČR, rozhodla k ukončení prodeje vajec z klecových chovů nejpozději do roku 2025. Původní závazek, že sortiment vajec bude nejpozději od 1. ledna 2025 tvořen výhradně z vajec vyprodukovaných v halách na podestýlce, chovů s volným výběhem nebo ekologických chovů, se BILLA ČR rozhodla splnit o rok dříve, tzn. nejpozději do konce roku 2023.

Snahou společnosti BILLA je také používání bezklecových vajec ve všech produktech svých privátních značek, kde je vejce použito jako surovina, a to rovněž nejpozději do konce roku 2023. Například do vaječných vaflí ze šlehaných hmot privátní značky BILLA nebo majonéz a tatarských omáček téže privátní značky (BILLA), jsou již od roku 2018 při výrobě přidávána vejce z bezklecových chovů.

 

Pro více informací prosím kontaktujte:

Dana Bratánková

Manažerka korporátní komunikace / Tisková mluvčí

REWE GROUP Česká republika, BILLA, spol. s r.o.

Mobil: +420 606 099 607

E-mail: d.bratankova@billa.cz

REWE International AG je lídrem na rakouském trhu v oblasti prodeje potravinového a drogistického zboží a jedním z největších zaměstnavatelů v Rakousku. Ve 3 693 prodejnách v Evropě zaměstnává téměř 80 000 pracovníků.

REWE International AG je součástí německé REWE Group, která působí ve 13 zemích Evropy a patří k nejvýznamnějším evropským maloobchodním skupinám a prodejcům rodinných dovolených. REWE International AG se sídlem v rakouském Wiener Neudorf provozuje obchodní společnosti BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA a ADEG, a řadu vlastních produktových značek. V segmentu supermarketů má prodejny v 7 zemích střední a východní Evropy. 

BILLA ČR je součástí skupiny REWE International AG. Na českém trhu působí od roku 1991. S obratem ve výši téměř 26 mld. Kč, s 224 prodejnami a více než 6 000 zaměstnanci je BILLA lídrem na trhu supermarketů. Na průměrné prodejní ploše 900 m2 nabízí široký výběr produktů známých i privátních značek. Velký důraz je kladen na čerstvý sortiment, jako jsou lahůdky, pečivo, ovoce a zelenina, mléčné produkty, maso a chlazené produkty. BILLA se soustředí na podporu českých producentů, proto české potraviny tvoří již 78 % jejího celkového sortimentu. České potraviny jsou také součástí privátních značek řetězce BILLA – Vocílka, Česká farma, BILLA Naše bio, BILLA, BILLA Premium, BILLA Easy či Clever.


Zdroj: Havas PR Prague, 12. 11. 2019





© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.

Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 28.03.2024 16:03