Ve Spojených státech je nyní k mání třešňová kola Cherry Coke v plechovkách magentové barvy, obaly nově nesou označení výrobce v černém a bílém provedení loga podle verze s cukrem a bez. To má zákazníkům pomoci s jednodušším rozlišením obou variant. Nový design vanilkové kokakoly Vanilla Coke je na plechovkách, tak i na láhvích v krémovém provedení. Kola s příchutí Cherry Vanilla má nový obal v kombinaci obou zmíněných barev s převahou magenty. Informaci přinesl portál CNN Business.
Společnost se již v roce 2020 rozhodla rozdělit portfolio svých nápojů vedví, neúspěšných se zbavila a nyní se chce zaměřit na ty prosperující. Změnou designu kmenových produktů se tak snaží ke značce přilákat nové zákazníky. Od inovace barvy si společnost slibuje, že obaly budou v regálech viditelnější než dřív.
„Zmodernizovat a zároveň zjednodušit obaly některých našich nápojů jsme se rozhodli proto, aby je zákazník snáze v regálech našel,“ říká brand manažerka Natalia Suarezová. Nové obaly plechovek podle ní zákazníky snáze navedou k variantě, kterou žádají.
„Týká se to především rozlišení standardní a sugar free verze,“ dodává Suarezová. Podle ní je přilákání pozornosti zákazníků pro značku s takovým prostorem v obchodech naprosto zásadní. „Je to bezmála darwinovský boj o existenci v regálech,“ řekl loni šéf Coca-Coly James Quincey v rozhovoru pro CNN Business.
Další cestou, jak přivábit k nákupu více zákazníků, je i rozšiřování brandu. S celosvětovým nárůstem popularity i spotřeby kávy společnost proto nyní sází na nápoje na její bázi. Po loňském uvedení kávové koly Coca-Cola with Coffee na severoamerický trh nyní rozšiřuje nabídku o další nápoj. Nová kokakola Coffee Mocha měla v regálech amerických obchodů premiéru 19. ledna.
Coca-Cola mění recept dietní koly podruhé během čtyř let. Valí se na ni kritika |
„Kávová kola předčila všechna naše očekávání, zákazníci nový produkt přijali s nadšením,“ oznámil již dříve brand director Brandan Strickland. Limonáda je v USA k mání v provedení Dark Blend, Vanilla a Caramel. Čtvrtá příchuť Coffee Mocha se na pulty prodejen dostane 7. února. „Varianta moka byl pouze náš další logický krok, o němž nebylo třeba vůbec přemýšlet,“ dodal Strickland.
Nápojový gigant se v minulosti snažil prosadit razantněji i v segmentu energetických nápojů. Na trh počátkem roku 2020 uvedl svůj brand Coke Energy ve čtyřech provedeních. Značku ale musela společnost loni v květnu stáhnout, protože se neprodávala dobře, uzavírá CNN Business.