Agris.cz - agrární portál

V dubnu vynaložilo na reklamu v televizi nejvíce Danone

1. 6. 1998 | ČTK

PRAHA 1.cervna (CTK) - V mesíci dubnu vynaložila na reklamu v televizi nejvíce prostredku spolecnost Danone. Celkem na všech televizních stanicích Danone zaplatilo v dubnu za reklamu 17 miliónu korun, z toho jen na TV Nova 11,2 miliónu korun. Uvádí to casopis Strategie podle mesícních žebrícku nejvetších inzerentu na televizních stanicích, které zpracovává agenturaANR Praha.

Ve výdajích na všech stanicích dohromady následuje po Danone firma Coca-Cola s 15,8 miliónu korun a Palmex s 14,9 miliónu korun.

Celkové náklady deseti nejvetších inzerentu na TV Nova dosáhly v dubnu celkem 91,5 miliónu korun. Na CT1 se soucet nákladu deseti nejvetších inzerentu pohybuje kolem 39,7 miliónu, následuje Prima TV s 23,7 miliónu a CT2 s 6,7 miliónu korun.

Na TV Nova bylo nejvetším inzerentem Danone s 11,2 miliónu, následuje Tix s 10,9 miliónu a Pampers s 10,3 miliónu korun. Na CT1 utratil za reklamu nejvíce výrobce Palmexu (5,2 miliónu), následuje Coca-Cola s 4,7 miliónu a Danone s 4,4 miliónu korun. Za dubnovou reklamu na Prima TV utratil nejvíce výrobce tycinek Twix (3,7 miliónu), následuje Ford s 2,9 miliónu a Coca-Cola s 2,7 miliónu korun. Na CT2 inzeroval nejvíce Paegas (2,7 miliónu korun), následuje Bohemian P.A. s 938 tisíci a Telecom s 560 tisíci Kc.

Marcela Prošková mha


Zdroj: ČTK, 1. 6. 1998





© Copyright AGRIS 2003 - Publikování a šíření obsahu agrárního WWW portálu AGRIS je možné (pokud není uvedeno jinak) pouze za podmínky uvedení zdroje v podobě www.agris.cz a data publikace v AGRISu.

Přímá adresa článku:
[http://www.agris.cz/detail.php?id=174169&iSub=518 Vytištěno dne: 06.05.2024 22:56