Potravinářská komora kritizuje kvůli logům některé firmy
17.08.2010 | ČTK
Potravinářská komora dnes kritizovala některé firmy z oboru za to, že používají vlastní loga, kterými se prý snaží přesvědčit spotřebitele o tom, že jejich potraviny jsou zdravější či méně škodlivé. Podobné aktivity ale podle Potravinářské komory nemají oporu v zákoně a jen matou zákazníky. Mezi kritizovanými společnostmi je i česká pobočka nadnárodního koncernu Unilever, která ovšem tvrdí, že jí používané logo "Vím, co jím" je mezinárodním projektem, jehož parametry nastavili odborníci.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- OSN: Miliony lidí hladoví, ale denně se na světě vyhodí asi miliarda porcí jídla (28.03.2024)
- Energetická nezávislost Česka přichází skrz Modernizační fond. Evropa schválila další masivní investice do zelené modernizace ČR ve výši 73 miliard (28.03.2024)
- Malých mlékáren v Česku ubývá, potíže jim působí vysoké náklady (28.03.2024)
- Kontrolní ústav: Vinaři letos znovu nevyčerpají kvótu pro výsadbu vinic (28.03.2024)
- Prouza: Rostoucí cena kakaa se v konečných výrobcích projeví za mnoho měsíců (28.03.2024)
- Kontrola SVS v tržnici SAPA odhalila přes 1300 kg potravin neznámého původu (28.03.2024)
- Jihočeští rybáři ceny kaprů po velikonočních výlovech na jihu Čech neměnili (28.03.2024)