Bator doposud vedl Billu na Slovensku a jeho prvním krokem je právě vstup na online trh potravin. Billa má v plánu nabídnout až 15 tisíc položek a možnost doručení nákupu až domů, případně jeho vyzvednutí v jedné z více než 240 prodejen.
„Vstupem na online trh reagujeme přirozeně na požadavky českých zákazníků. Chceme jim umožnit rychlý a bezpečný nákup z pohodlí jejich domovů,“ říká Bator. Spuštění služby se plánuje až na rok 2022, aby se e-shop stihl co nejlépe připravit.
Firma pak plánuje nechat všechny dosavadní internetové konkurenty za sebou. „Našim cílem je stát se do budoucna jedničkou na online trhu potravin,“ míní Bator.
Digitalizace prodejen a nové formáty
Pod vedením nového generálního ředitele má společnost dále v plánu rozšiřovat sítě samoobslužných pokladen, digitalizaci prodejen, instalaci elektronických cenovek a zavedení systému Scan&Go.
TEST e-shopů potravin: Ráno objednáte, po obědě pečete. Nebo za tři dny |
Kromě toho chce rozšiřovat prodejny v malých městech a obcích do 3 000 obyvatel i expanzi partnerských modelů, jako jsou například koutky na čerpacích stanicích Shell.
V Česku se první Billa otevřela v roce 1991 v Brně, o rok později následovaly další dvě prodejny v Praze a Prostějově. V roce 1999 uvedla na trh svou privátní značku Clever. V současné době má v Česku 241 prodejen, kde pracuje přes 6 500 zaměstnanců.