Pekařství Paul nabídne burger v bulce z těsta Charlemagne
20.09.2019 | pekarske-technologie.cz
S netradiční novinkou přichází před letošním podzimem francouzské pekařství Paul. V jeho nabídce se objeví položka, kterou bychom v prodejně s pečivem možná nečekali. Sortiment doplní šťavnatý burger.
Novinka v sobě přitom propojí obě charakteristiky pekařství Paul, francouzskou tradici a vynikající chuť. Postará se o to speciální bulka, kterou vyrábí z tradičního těsta Charlemagne. Svůj název těsto získalo podle Charlemagne Mayota, zakladatele pekařství. Zároveň tak připomene letošní kulaté narozeniny, první pobočka pekařství Paul byla totiž otevřena u francouzského Lille přesně před 130 lety.
Šmrnce dodá sýr Monterey JackV nabídce se objeví burger se slaninou a kuřetem, což je to pravé, co vás na konci léta a s přicházejícími chladnějšími dny zahřeje. V lahodné bulce, o jejíž jemnost se postarají máslo a mléko v těstě Charlemagne, se kombinují osvědčené chutě šťavnatého kuřete, opečené slaninky, majonézy a rajčete. Jedinečný rozměr pak burgeru dodá sýr Monterey Jack vyhlášený svou specifickou a výraznou chutí.
Zákazníci pak jistě ocení, že si burger mohou vychutnat ve dvou variantách, studené a teplé, přičemž obě možnosti stojí za to vyzkoušet.
Dvacet poboček v ČRPekařství Paul je rodinná firma postavená na pevných základech časem prověřených výrobních postupů, které si předalo již pět generací. Jeho historie se začala psát v roce 1889 v Croix, městečku v bezprostřední blízkosti Lille. V roce 1985 poprvé expandovalo do zahraničí, když otevřelo prodejnu v Barceloně.
V České republice první pobočku otevřelo v roce 2008 v OC Atrium Flora. Jejich počet se pak začal rychle rozrůstat a v minulém roce pekařství na pražském hlavním nádraží zprovoznilo už dvacátou pobočku v ČR. Kromě chlebů a baget tvoří jeho sortiment klasické francouzské pečivo, sendviče, quiche nebo makronky.
Autor: redakce
Další články v kategorii Podnikání
- Malých mlékáren v Česku ubývá, potíže jim působí vysoké náklady (28.03.2024)
- Interlacto bude výrobky ze tří mlékáren prodávat jen pod značkou Bohemilk Opočno (26.03.2024)
- Prazdroj loni v ČR prodal 7,36 milionu hektolitrů piv, meziročně o 1,2 pct víc (26.03.2024)
- Unilever oddělí podnikání se zmrzlinou do samostatného podniku a zruší 7500 míst (19.03.2024)
- Zdravé maso z Lesů ČR bude dostupnější – středisko Klíny v Krušných horách zahájilo provoz (15.03.2024)
- Kofola sáhla do svého loga. Nově v něm bude hranaté srdce (14.03.2024)
- Novým generálním ředitelem Coca-Coly pro ČR a Slovensko je Martin Binder (14.03.2024)
- Pivovar Nymburk má novou stáčecí linku, letos chce investovat až 40 mil. Kč (13.03.2024)
- Prodeje žvýkaček padají. Značky hledají nové důvody, proč je žvýkání potřeba (13.03.2024)
- Řetězec Globus ČR v minulém účetním roce mírně zvýšil zisk na 594,19 mil. Kč (12.03.2024)