Lidl loni zvýšil tržby o 9,4 pct. a Kaufland o 7,8 pct., otevřely méně poboček
24.05.2024 | ČTK
Německý maloobchodní řetězec Lidl zvýšil v loňském finančním roce tržby o 9,4 procenta na 125,5 miliardy eur (3,1 bilionu Kč) a řetězec Kaufland o 7,8 procenta na 34,2 miliardy eur (846 miliard Kč). Těžily i z vyšších cen potravin. Otevřely ale méně poboček než v předchozích letech a méně se dařilo internetovému prodeji.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii Potravinářství
- ,,Mikroogramismy a výroba potravin“ v Klatovech (24.03.2025)
- Skupina Mattoni 1873 měla loni rekordní tržby (24.03.2025)
- Umělá inteligence pronikla už i do výroby vína (24.03.2025)
- Velký přípitek v malém balení. Bohemia Sekt stáčí bublinky do plechovky (24.03.2025)
- Omezení prodeje by Sněmovna mohla rozšířit na všechny energetické potraviny (24.03.2025)
- Čokoláda a vejce. Velikonoční nadílka se letos prodraží (21.03.2025)
- Pivovar Svijany uvařil loni rekordních 728.000 hl piva, postaví druhou varnu (21.03.2025)
- Plísně, barviva, alergeny. Složení dubajské čokolády zděsilo německé úřady (21.03.2025)
- Školské odbory i sdružení samospráv chtějí odklad novely o stravování ve školách (21.03.2025)
- Velikonoce letos s vyššími náklady: Co stojí za rostoucími cenami? (20.03.2025)