Tržby za potraviny značky Klasa loni stouply o 9,2 miliardy korun
20.04.2018 | ČTK
Za loňský rok se zvýšila útrata zákazníků za potraviny značky Klasa o 9,2 miliardy korun. Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) to přičítá edukační kampani na podporu kvalitních potravin, za kterou loni dal 146,4 milionu korun. Podle něj se tak každá investovaná koruna vrátila skoro 63x.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii Potravinářství
- Češi konzumují méně ovoce a zeleniny, než je doporučená denní dávka (18.04.2024)
- Fazole z Teska obsahovaly čtyřnásobné množství herbicidu (18.04.2024)
- Vinaři v Habánských sklepích dnes zahájili unikátní test, který má ochránit révu před přicházejícím mrazem (18.04.2024)
- Dvojí kvalita potravin? Chyba není v EU, ale u nás, řekl prezident Petr Pavel (18.04.2024)
- Sklizeň chřestu může zpomalit chladno, pěstitelům pomáhá zájem o českou zeleninu (17.04.2024)
- Konference Automatizace v potravinářství představila nejmodernější trendy oboru (16.04.2024)
- Nominace na Regionální potravinu: Chléb, kacha, uzené, pivo i výhonky hrášku (16.04.2024)
- Je tu doba zmrzlin: Prodejci vsadili na novinky, někde si ji můžete natočit sami (15.04.2024)
- Celníci odhalili v dodávce na D8 u Lovosic téměř půl tuny závadného masa (15.04.2024)
- Češi umějí pomáhat. Jarní Sbírka potravin vynesla 467 tun zboží (15.04.2024)