Lidl loni zvýšil tržby o 9,4 pct. a Kaufland o 7,8 pct., otevřely méně poboček
24.05.2024 | ČTK
Německý maloobchodní řetězec Lidl zvýšil v loňském finančním roce tržby o 9,4 procenta na 125,5 miliardy eur (3,1 bilionu Kč) a řetězec Kaufland o 7,8 procenta na 34,2 miliardy eur (846 miliard Kč). Těžily i z vyšších cen potravin. Otevřely ale méně poboček než v předchozích letech a méně se dařilo internetovému prodeji.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii Potravinářství
- Lidem se vrací nákupní apetit. Jsou vybíravější a chtějí kvalitní potraviny (18.04.2025)
- Prouza: Zdražování potravin způsobují hlavně rostoucí ceny od dodavatelů (17.04.2025)
- Celosvětová spotřeba vína byla loni nejslabší za více než 60 let (17.04.2025)
- Čokoládové výrobky zdražují, ztenčují a zmenšují se. Ceny kakaa jsou rekordní (17.04.2025)
- Velikonoční pečení podraží: Víme, kolik v akci stojí máslo, vejce či mouka (17.04.2025)
- Španělsko změní stravování ve školách, požaduje více ryb a vstřícnost k veganům (17.04.2025)
- Místo vajec mohou v Americe barvit marshmallows. Firma reaguje na vaječnou krizi (16.04.2025)
- Pražané objevili kult dobrého chleba. Kde se peče nejkřupavější a proč si za něj lidé rádi připlatí? (16.04.2025)
- Mendelova univerzita v Brně má zařízení na zpracování gastroodpadu z menzy (16.04.2025)
- Pomeranče se urodily, jejich cena klesá. Obchody ale zlevňují jen zvolna (15.04.2025)