Lidl loni zvýšil tržby o 9,4 pct. a Kaufland o 7,8 pct., otevřely méně poboček
24.05.2024 | ČTK
Německý maloobchodní řetězec Lidl zvýšil v loňském finančním roce tržby o 9,4 procenta na 125,5 miliardy eur (3,1 bilionu Kč) a řetězec Kaufland o 7,8 procenta na 34,2 miliardy eur (846 miliard Kč). Těžily i z vyšších cen potravin. Otevřely ale méně poboček než v předchozích letech a méně se dařilo internetovému prodeji.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii Potravinářství
- ÚOHS nic neodhalil, loňské vysoké ceny másla prý byly v pořádku (19.03.2025)
- Z pole až ke dveřím. Farmářům rostou s rozvážkovými službami tržby (19.03.2025)
- Ministerstva letos dají potravinovým bankám stovky mil. Kč, např. na modernizaci (19.03.2025)
- Všechno zdražuje, naříkají americké pivovary. Problém je hliník na plechovky (19.03.2025)
- Francouzský sýr Raclette se preventivně stahuje (18.03.2025)
- Konec cukrovaru v Hrušovanech způsobil značné problémy pěstitelům cukrovky (18.03.2025)
- USA žádají Evropu o pomoc s dovozem vajec. Včetně Dánska (18.03.2025)
- Záplavy způsobily výrobci vegetariánských potravin Vegetus milionové škody (18.03.2025)
- Nová vědecká metoda pomáhá odhalit falšované rybí výrobky (18.03.2025)
- Štramberské uši může péct jen někdo. U Hezounů je vyrábí ojedinělým způsobem (17.03.2025)