V kategorii KLASA je nejlepší kostelecký salám Křemešník

V letošním roce se uskutečnil již 8. ročník ankety HIT časopisu Moderní obchod. Anketa nabídla obchodníkům na výběr ze 174 nominovaných výrobků od 45 dodavatelů přihlášených do 21 kategorií. Jednou z kategorií byly výrobky oceněné národní značkou kvality KLASA.

Do ankety mohli dodavatelé přihlásit nové produkty uvedené na trh v období od 1. června 2006 do 31. května 2007. Hlavními hodnotícími kritérii byl zájem spotřebitelů o nový výrobek, podpora prodeje, výše marže, růst obratu a obrátkovost. O úspěchu přihlášených produktů rozhodla porota složená ze zástupců obchodních sítí Ahold ČR, ENAPO obchodní, Globus ČR, Jednota České Budějovice, Jednota Kaplice, Maloobchodní síť Bala, Maloobchodní síť Brněnka, ROSA market a SPAR Česká obchodní společnost.

Ocenění je udíleno ve 21 kategoriích. Jednou z nich je kategorie Výrobky se značkou KLASA, ve které zvítězil salám Křemešník od Kosteleckých uzenin. Díky dlouhé době zrání má tento výrobek svoji specifickou ničím nezaměnitelnou chuť, kterou podtrhuje jemná vrstva potravinářské plísně na povrchu salámu. Do soutěže se letos přihlásili držitelé značky KLASA převážně v kategorii maso a masné výrobky, jeden výrobce minerálních vod a jeden výrobce cukrovinek.

Ankety HIT časopisu Moderní obchod 2007 se účastnili tito držitelé značky KLASA:

Carla spol. s.r.o

- Laguna

Hanácká kyselka, s.r.o. - Hanácká ProVital Černý bez s citronem, Hanácká ProVital Limetka

Kostelecké uzeniny a.s. - Kostelecká Vysočina, Křemešník

Masokombinát Plzeň, s.r.o. - Cikánský šál, Královská šunka, Pražská šunka Schneider

Veseko, a.s.

-

Kuřecí maso šenovské, Krůtí maso s vejci

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info