Síť Julius Meinl: méně prodejen, menší prodej
02.02.2001 | Mladá fronta Dnes
Obchodní síť Julius Meinl loni utržila 7,3 miliardy korun, zatímco o rok dříve to bylo 7,8 miliardy, ovšem při vyšším počtu prodejen. "V rámci optimalizace sítě snížila společnost v loňském roce jejich počet," vysvětlil vedoucí marketingu společnosti Tomáš Fiala s tím, že do tří let chce řetězec zvýšit tržby na devět miliard korun. Koncem roku měl Julius Meinl 99 obchodních jednotek, z toho 82 supermarketů, 12 prodejen typu diskont a Cash&Carry a pět prodejen Jééé. Předloni to bylo 103 provozoven. Od včerejška zahájil Julius Meinl spolupráci při nákupu zboží s firmou Billa. Podle uzavřené dohody se tato spolupráce omezí pouze na koordinované vyjednávání o nákupních podmínkách. Obě společnosti budou nadále samostatně provozovat vlastní sortimentní a prodejní politiku.
Další články v kategorii
- Provozovateli jatek v Holešově meziročně vzrostl čistý zisk a také tržby (20.12.2025)
- Státní veterinární správa začala ode dneška kontrolovat prodeje živých kaprů (19.12.2025)
- Španělské úřady prověřují, zda africký mor prasat neunikl z tamní laboratoře (19.12.2025)
- Ve Stálkách na Znojemsku postaví zemědělci šest nových hal pro chov brojlerů (19.12.2025)
- Dohoda EU s Mercosurem o obchodu se odkládá na leden, uvedla von der Leyenová (19.12.2025)
- Park České Švýcarsko plánuje nové projekty, chce nové návštěvnické centrum (19.12.2025)
- Německo a Španělsko vyzvaly lídry EU k podpoře dohody s Mercosurem (19.12.2025)
- Opakované demonstrace zemědělcům dobré jméno neudělají (19.12.2025)

Tweet



