Není značka jako značka

Když se desetiletí vede obchodní válka o značku Budvar - Budweiser, dá se to pochopit. Kdo by nechtěl smočit si na trhu, který byl kvalitou tohoto piva vybudován. Ad absurdum, nebylo-li by pivo k pití, měli bychom pokoj a nemuseli bychom se teď s Američany hrdlit o Budvar. Ale kdo se chce prát o značku DEU (pro neznalce Demokratická unie)? Tedy kromě jejího předsedy Ratibora Majzlíka. Ten je dokonce přesvědčen, že pokud DEU vplyne zřejmě do Unie svobody, čtyřkoalice nevyhraje volby. Bude-li to na něm, žádná redukce na dva proudy - liberální a křesťanskodemokratický - nebude. Každý hájíme to své. Nelze se ale ubránit dojmu, že kdyby byla DEU za ta léta "k pití", byla by o ni mezi voliči jinačí mela. A třeba by teď US zvažovala, zda vplynout do DEU...

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info