Šéfem marketingu Becherovky je Holub
04.01.2002 | Právo
Výkonný ředitel českého a slovenského zastoupení lihovarnického koncernu Seagram Marek Holub byl jmenován šéfem marketingu a zástupcem výkonného ředitele společnosti Jan Becher - Karlovarská Becherovka (JBKB). Na nejbližší valné hromadě bude zvolen do představenstva likérky. informoval o tom včera mluvčí JBKB David Binar. Novým ředitelem pro export se stal Volker Buerger. Ten byl dosud pověřen řízením vývozu a zároveň s vedením oddělení marketingu. Likérka zatím nejmenovala nástupce výrobního ředitele Václava Lupínka, jenž oznámil odchod ze všech funkcí v JBKB ke konci března. Lupínek byl v letech 1994 až 1998 generálním ředitelem JBKB a prostřednictvím firmy B-PRIT se neúspěšně pokoušel o její privatizaci. Vláda mu ale jako znalci receptury prodala za 53 miliónů korun pět procent akcií likérky. Lupínek pak svůj podíl prodal Pernodu.
Další články v kategorii
- Ve velkochovu slepic na Havlíčkobrodsku veterináři potvrdili ptačí chřipku (21.12.2025)
- Provozovateli jatek v Holešově meziročně vzrostl čistý zisk a také tržby (20.12.2025)
- Státní veterinární správa začala ode dneška kontrolovat prodeje živých kaprů (19.12.2025)
- Španělské úřady prověřují, zda africký mor prasat neunikl z tamní laboratoře (19.12.2025)
- Ve Stálkách na Znojemsku postaví zemědělci šest nových hal pro chov brojlerů (19.12.2025)
- Dohoda EU s Mercosurem o obchodu se odkládá na leden, uvedla von der Leyenová (19.12.2025)
- Park České Švýcarsko plánuje nové projekty, chce nové návštěvnické centrum (19.12.2025)
- Německo a Španělsko vyzvaly lídry EU k podpoře dohody s Mercosurem (19.12.2025)
- Opakované demonstrace zemědělcům dobré jméno neudělají (19.12.2025)

Tweet



