Delvita zrušila karty

Obchodní společnost Delvita od čtvrtka snížila ceny zhruba desetiny nabízeného sortimentu a zároveň zrušila zákaznickou kartu Delvita Plus. Podle manažerky komunikace Delvity Karin Petrikovitsové totiž z průzkumu vyplynulo, že zákazníci dávají přednost okamžitým výhodám před dlouhodobým sbíráním bodů v rámci věrnostního systému. Slevy se budou pohybovat od pěti do 15 procent, v některých případech budou až 30 procent. Věrnostní systémy procházejí změnami také v jiných řetězcích. Například Julius Meinl, který používá magnetické karty BON!, chystá posílení multifunkčnosti systému. V blízké době chce například zákazníkům nabídnout elektronické služby, jako je například kontrola cen zboží, zasílání e-mailů, inzerce či informační servis. Největší maloobchodní společnost Ahold Czech Republic zatím do svých marketingových aktivit žádný věrnostní systém nezařadil. Nabízí slevy podle tradičních nabídkových letáků. Podle mluvčího Aholdu Arne Kejdany firma zvažuje všechna pro a proti věrnostních systémů. V blízké budoucnosti přesto o jejich zavedení neuvažuje. Delvita, která je součástí mezinárodní maloobchodní skupiny Delhaize Group, nyní v ČR provozuje 93 prodejen a na Slovensku dalších 16 prodejen. Analytická společnost Incoma odhaduje, že tržby Delvity loni klesly na 11,5 miliardy korun z 11,888 miliardy v roce 2000. Delvita tak byla loni osmou největší obchodní společností v ČR.

Tisk

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info