Vyškovský pivovar: Vyšší výstav limonád
08.04.2002 | Hospodářské noviny
Mimořádný zájem o sudovou limonádu zaznamenala akciová společnost Jihomoravské pivovary. Vyškovský pivovar totiž loni zvýšil výstav nealkoholických nápojů o osm procent na 73 tisíc hektolitrů. "Zájem o sudovou limonádu se vrací," pochvaloval si ředitel firmy Jiří Piňos. Naopak výstav piva klesl o tři procenta na 76 tisíc hektolitrů.
Další články v kategorii
- ČSÚ: Živý kapr letos stojí 126,23 koruny za kilogram, mírně víc než loni (24.12.2025)
- Udělejme z krmení zvěře vánoční zvyk, který opravdu pomůže (23.12.2025)
- Vláda souhlasí se záměrem obnovit daňové zvýhodnění vína, zákon připraví vlastní (23.12.2025)
- Čína zavádí vysoká cla na mléčné výrobky z EU, podle Bruselu neoprávněně (23.12.2025)
- Proč jedle neopadá a smrk je historicky králem českých Vánoc? (23.12.2025)
- Mýty italské kuchyně. Historik bourá legendy o ikonických pokrmech, čelí výhrůžkám (23.12.2025)
- Pavel Vacek: Kapr je jednička, sváteční polévky střídáme (23.12.2025)
- Potravinářská inspekce zjistila v tržní síti masné konzervy z dovozu falšované sníženým obsahem masa a s nedeklarovaným alergenem (23.12.2025)
- Babiš vloží Agrofert do fondu RSVP Trust (23.12.2025)
- Tento legendární stroj měnil venkov: Příběh nejrozšířenějšího traktoru Evropy (23.12.2025)

Tweet



