Budějovický Budvar mění své logo

Pivovar Budějovický Budvar změnil svou podobu. Představil nový design etiket na lahvích - u světlého ležáku, světlého výčepního piva, nealkoholického piva a piva BUD. "Ke změně obalů jsme se rozhodli proto, že jejich design již neodpovídal image značky Budějovický Budvar a jejímu postavení na trhu," vysvětlil důvody změn vedoucí marketingu pivovaru Daniel Jírovec. Grafickou úpravou prošel nejen design samotných obalů, ale i jejich jednotlivých prvků, například pečeti na krčku lahví. Ředitel pivovaru Jiří Boček připomněl, že drobné úpravy vzhledu a grafiky obalů pivovar provádí průběžně, poslední zásadní změny však jsou z roku 1993. Jednorázové náklady na nový vzhled obalů vyčíslil pivovar zhruba na šest milionů, ale jen výměna etiket přišla na dalších osm milionů korun. Nejvýrazněji se změny projevily na etiketách světlého výčepního a nealkoholického piva.

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info