Budějovický Budvar mění své logo
21.05.2002 | Mladá fronta Dnes
Pivovar Budějovický Budvar změnil svou podobu. Představil nový design etiket na lahvích - u světlého ležáku, světlého výčepního piva, nealkoholického piva a piva BUD. "Ke změně obalů jsme se rozhodli proto, že jejich design již neodpovídal image značky Budějovický Budvar a jejímu postavení na trhu," vysvětlil důvody změn vedoucí marketingu pivovaru Daniel Jírovec. Grafickou úpravou prošel nejen design samotných obalů, ale i jejich jednotlivých prvků, například pečeti na krčku lahví. Ředitel pivovaru Jiří Boček připomněl, že drobné úpravy vzhledu a grafiky obalů pivovar provádí průběžně, poslední zásadní změny však jsou z roku 1993. Jednorázové náklady na nový vzhled obalů vyčíslil pivovar zhruba na šest milionů, ale jen výměna etiket přišla na dalších osm milionů korun. Nejvýrazněji se změny projevily na etiketách světlého výčepního a nealkoholického piva.
Další články v kategorii
- Řečtí zemědělci se po vánoční pauze vrací k blokádám silnic a přechodů (28.12.2025)
- Česko chce flexibilitu v zemědělské politice. Může to být ale dvojsečné (27.12.2025)
- Ceny potravin v roce 2026: Levné máslo a brambory, zdraží káva či kakao (26.12.2025)
- Pivovar Strakonice prodal meziročně více piva, letos investoval i do automatizace chlazení (25.12.2025)
- ČSÚ: Živý kapr letos stojí 126,23 koruny za kilogram, mírně víc než loni (24.12.2025)
- Udělejme z krmení zvěře vánoční zvyk, který opravdu pomůže (23.12.2025)
- Vláda souhlasí se záměrem obnovit daňové zvýhodnění vína, zákon připraví vlastní (23.12.2025)
- Čína zavádí vysoká cla na mléčné výrobky z EU, podle Bruselu neoprávněně (23.12.2025)
- Proč jedle neopadá a smrk je historicky králem českých Vánoc? (23.12.2025)
- Mýty italské kuchyně. Historik bourá legendy o ikonických pokrmech, čelí výhrůžkám (23.12.2025)

Tweet



