Potravináři budou prosazovat české výrobky
07.11.2002 | Potravinářská komora
Domácí producenti potravin připravují vznik Marketingové agentury, která bude důrazně propagovat české zboží hlavně na tuzemském trhu. Obávají se totiž tlaku zahraniční konkurence po vstupu Česka do Evropské unie. Svou propagaci podnikatelé zaměří na zdravotní bezpečnost domácího zboží.
Marketingovou agenturu by měl spolufinancovat stát, potravináři i zemědělci. Od státu by podle Jaroslava Camplíka, prezidenta PK ČR, potřebovala asi padesát miliónů korun. Bude působit na spotřebitele i obchodníky. Připravuje logo pro výrobky, které kromě českého původu splní především náročná kritéria kvality.
"Pro Marketingovou agenturu bude jakost zboží základním kritériem. S jejím založením spěcháme i proto, že ji může alespoň tři roky po přijetí Česka do unie spolufinancovat Brusel. Ale musíme prokázat, že pracovala už před naším vstupem," vysvětluje Camplík.
Další články v kategorii
- Provozovateli jatek v Holešově meziročně vzrostl čistý zisk a také tržby (20.12.2025)
- Státní veterinární správa začala ode dneška kontrolovat prodeje živých kaprů (19.12.2025)
- Španělské úřady prověřují, zda africký mor prasat neunikl z tamní laboratoře (19.12.2025)
- Ve Stálkách na Znojemsku postaví zemědělci šest nových hal pro chov brojlerů (19.12.2025)
- Dohoda EU s Mercosurem o obchodu se odkládá na leden, uvedla von der Leyenová (19.12.2025)
- Park České Švýcarsko plánuje nové projekty, chce nové návštěvnické centrum (19.12.2025)
- Německo a Španělsko vyzvaly lídry EU k podpoře dohody s Mercosurem (19.12.2025)
- Opakované demonstrace zemědělcům dobré jméno neudělají (19.12.2025)
- ČSÚ: Produkce odpadů v ČR vloni vzrostla o šest pct na 3697 kg na obyvatele (19.12.2025)
- V Bruselu protestují tisíce zemědělců proti zemědělské politice EU (19.12.2025)

Tweet



