Potravináři budou prosazovat české výrobky

Domácí producenti potravin připravují vznik Marketingové agentury, která bude důrazně propagovat české zboží hlavně na tuzemském trhu. Obávají se totiž tlaku zahraniční konkurence po vstupu Česka do Evropské unie. Svou propagaci podnikatelé zaměří na zdravotní bezpečnost domácího zboží.

Marketingovou agenturu by měl spolufinancovat stát, potravináři i zemědělci. Od státu by podle Jaroslava Camplíka, prezidenta PK ČR, potřebovala asi padesát miliónů korun. Bude působit na spotřebitele i obchodníky. Připravuje logo pro výrobky, které kromě českého původu splní především náročná kritéria kvality.

"Pro Marketingovou agenturu bude jakost zboží základním kritériem. S jejím založením spěcháme i proto, že ji může alespoň tři roky po přijetí Česka do unie spolufinancovat Brusel. Ale musíme prokázat, že pracovala už před naším vstupem," vysvětluje Camplík.

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info