Ministerstvo vybralo firmy na eurokampaň
17.03.2003 | Hospodářské noviny
Ministerstvo vybralo firmy na eurokampaň Agentury, které se budou podílet na kampani před referendem o vstupu do EU, nežádají za svou práci finanční odměnu. "Všechny považují tuto práci za prestižní," řekla ředitelka komunikačního odboru ministerstva zahraničí Jana Adamcová. Základ týmu pro práci na kampani tvoří Josef Havelka z agentury Leo Burnett, Marek Šebesťák z agentury MARK/BBDO a Jan Binar z agentury McCann Erickson Prague.
Další články v kategorii
- Udělejme z krmení zvěře vánoční zvyk, který opravdu pomůže (23.12.2025)
- Vláda souhlasí se záměrem obnovit daňové zvýhodnění vína, zákon připraví vlastní (23.12.2025)
- Čína zavádí vysoká cla na mléčné výrobky z EU, podle Bruselu neoprávněně (23.12.2025)
- Proč jedle neopadá a smrk je historicky králem českých Vánoc? (23.12.2025)
- Mýty italské kuchyně. Historik bourá legendy o ikonických pokrmech, čelí výhrůžkám (23.12.2025)
- Pavel Vacek: Kapr je jednička, sváteční polévky střídáme (23.12.2025)
- Potravinářská inspekce zjistila v tržní síti masné konzervy z dovozu falšované sníženým obsahem masa a s nedeklarovaným alergenem (23.12.2025)
- Babiš vloží Agrofert do fondu RSVP Trust (23.12.2025)
- Tento legendární stroj měnil venkov: Příběh nejrozšířenějšího traktoru Evropy (23.12.2025)
- Souhrn událostí uplynulého dne 22. 12. 2025 (23.12.2025)

Tweet



