Výběrové řízení na propagaci domácích potravin má vítěze
30.06.2004 | Agris
Vítězné sdružení agentur BBK ADVERTISING, spol. s r. o. a Bolider, a. s. bylo ve veřejné obchodní soutěži vybráno na základě bodového systému z celkem z osmi nabídek. Informovala o tom tiskový mluvčí vypisovatele soutěže, Státního zemědělského intervenčního fondu (SZIF) Jitka Sluková. V7běrová komise přitom podle jejích údajů hodnotila následující kritéria:
Kreativnost celkového řešení,
Poměr nabízených služeb a nabídkové ceny
Reference o uchazeči (realizované zakázky obdobného charakteru),
Rozsah prací na zakázce realizovaný vlastní kapacitou, podíl subdodavatelů na realizaci veřejné zakázky, regionální působnost,
Výše sankcí při neplnění smluvních závazků pro obě strany.
Ze závěrů hodnotící komise pak vyplývá, že prakticky všichni účastníci soutěže dosahovali svými projekty vysoké úrovně, a to jak po stránce formálního zpracování, tak po stránce obsahu a rozsahu nabídky služeb. Členem výběrové komise byl mimo jiné také Vilém Rubeš, chief consulting officer z agentury Tanagra: "I když strategická a kreativní vize nebyla jediným kritériem hodnocení, je jasné, že jako profesionál v oboru marketingové komunikace jsem byl zvědav především právě na ni. Musím říct, že všechny agentury se více či méně vypořádaly s obtížným zadáním se ctí. Ale především dvě agentury (které se později umístily na prvním a druhém místě) to nesnadné úskalí - totiž jak nezapadnout do legislativních omezení nebo naopak do rozvláčné nesrozumitelnosti sdělení - vyřešily nejzajímavěji, nejpoutavěji a nejkreativněji. Pro mě jakožto posuzovatele to byla velmi inspirující zkušenost," řekl Rubeš.
Termín zahájení prvních propagačních akcí s vybraným sdružením je podle Slukové do určité míry předurčen zákonnými lhůtami. Dle zákona o veřejných zakázkách má každý neúspěšný účastník možnost odvolat se do deseti dnů od obdržení rozhodnutí o výsledcích soutěže k řediteli SZIF. V případě, že se nikdo neodvolá, lze po uplynutí této lhůty uzavřít s vítězem smlouvu a zahájit propagační akce.
"Případný stěžovatel se může ještě dále odvolat k ÚHOS. V takovém případě nelze až do finálního rozhodnutí ÚHOS považovat veřejnou obchodní soutěž za uzavřenou. Proto až do definitivního potvrzení výsledků soutěže nelze také citovat z konkrétní obchodní nabídky, která je důvěrným materiálem. Marketingový odbor SZIF má však k dispozici i vlastní plán marketingových a propagačních aktivit, zahrnující například pestré portfolio tuzemských i zahraničních výstav a kontraktačních akcí, do kterých lze vítězné sdružení ihned po uzavření smlouvy zapojit," konstatovala mluvčí.
Další články v kategorii
- Ceny potravin v roce 2026: Levné máslo a brambory, zdraží káva či kakao (26.12.2025)
- Pivovar Strakonice prodal meziročně více piva, letos investoval i do automatizace chlazení (25.12.2025)
- ČSÚ: Živý kapr letos stojí 126,23 koruny za kilogram, mírně víc než loni (24.12.2025)
- Udělejme z krmení zvěře vánoční zvyk, který opravdu pomůže (23.12.2025)
- Vláda souhlasí se záměrem obnovit daňové zvýhodnění vína, zákon připraví vlastní (23.12.2025)
- Čína zavádí vysoká cla na mléčné výrobky z EU, podle Bruselu neoprávněně (23.12.2025)
- Proč jedle neopadá a smrk je historicky králem českých Vánoc? (23.12.2025)
- Mýty italské kuchyně. Historik bourá legendy o ikonických pokrmech, čelí výhrůžkám (23.12.2025)
- Pavel Vacek: Kapr je jednička, sváteční polévky střídáme (23.12.2025)
- Potravinářská inspekce zjistila v tržní síti masné konzervy z dovozu falšované sníženým obsahem masa a s nedeklarovaným alergenem (23.12.2025)

Tweet



