Prazdroj prodá 50.000 hl Frisca, které uvedl na trh v květnu

Zejména vysoký zájem mladých lidí a žen o nový nízkoalkoholický sladový nápoj Frisco, který Plzeňský Prazdroj uvedl na trh v květnu, zajistí podniku vyšší letošní prodej oproti plánu. Tohoto prvního nápoje mimo tradiční výrobu piva, který produkuje Prazdroj v sesterském podniku v polské Poznani, se letos na českém trhu prodá téměř 50.000 hektolitrů. To je zhruba roční produkce malého českého pivovaru, řekl mluvčí Prazdroje Alexej Bechtin. "Ve světě je tato produktová kategorie pro mladé lidi do 30 let velmi silně rostoucí," uvedl manažer značky Martin Kuděla. Kvůli změně životního stylu směrem ke zdraví a podnikání se zejména mladí lidé více orientují na méně alkoholické produkty a hledají nové druhy nápojů, které jejich rodiče neznají.

Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz

Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info