Prazdroj prodá 50.000 hl Frisca, které uvedl na trh v květnu
13.07.2004 | ČTK
Zejména vysoký zájem mladých lidí a žen o nový nízkoalkoholický sladový nápoj Frisco, který Plzeňský Prazdroj uvedl na trh v květnu, zajistí podniku vyšší letošní prodej oproti plánu. Tohoto prvního nápoje mimo tradiční výrobu piva, který produkuje Prazdroj v sesterském podniku v polské Poznani, se letos na českém trhu prodá téměř 50.000 hektolitrů. To je zhruba roční produkce malého českého pivovaru, řekl mluvčí Prazdroje Alexej Bechtin. "Ve světě je tato produktová kategorie pro mladé lidi do 30 let velmi silně rostoucí," uvedl manažer značky Martin Kuděla. Kvůli změně životního stylu směrem ke zdraví a podnikání se zejména mladí lidé více orientují na méně alkoholické produkty a hledají nové druhy nápojů, které jejich rodiče neznají.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Pivovar Strakonice prodal meziročně více piva, letos investoval i do automatizace chlazení (25.12.2025)
- ČSÚ: Živý kapr letos stojí 126,23 koruny za kilogram, mírně víc než loni (24.12.2025)
- Udělejme z krmení zvěře vánoční zvyk, který opravdu pomůže (23.12.2025)
- Vláda souhlasí se záměrem obnovit daňové zvýhodnění vína, zákon připraví vlastní (23.12.2025)
- Čína zavádí vysoká cla na mléčné výrobky z EU, podle Bruselu neoprávněně (23.12.2025)
- Proč jedle neopadá a smrk je historicky králem českých Vánoc? (23.12.2025)
- Mýty italské kuchyně. Historik bourá legendy o ikonických pokrmech, čelí výhrůžkám (23.12.2025)
- Pavel Vacek: Kapr je jednička, sváteční polévky střídáme (23.12.2025)
- Potravinářská inspekce zjistila v tržní síti masné konzervy z dovozu falšované sníženým obsahem masa a s nedeklarovaným alergenem (23.12.2025)
- Babiš vloží Agrofert do fondu RSVP Trust (23.12.2025)

Tweet



