Drinks Union zvyšuje výstav i export
26.07.2004 | Právo
Za první pololetí zaznamenala pivovarnická skupina Drinks Union nárůst celkového výstavu v porovnání se stejným obdobím loni o šest procent. Ve stejném období se zvýšil její export do zahraničí o 40 procent. Jak sdělil marketingový ředitel Jiří Štesl, nárůst celkového výstavu pozitivně ovlivnila zvyšující se obliba Zlatopramenu 11, jehož se za pololetí vypilo zhruba o tři milióny půllitrů více než loni. Přitom podle odhadů Českého svazu pivovarů byl především díky nepřízni počasí zaznamenán během prvních šesti letošních měsíců několikaprocentní pokles celkového výstavu ve srovnání s loňským rokem.
Další články v kategorii
- ČSÚ: Živý kapr letos stojí 126,23 koruny za kilogram, mírně víc než loni (24.12.2025)
- Udělejme z krmení zvěře vánoční zvyk, který opravdu pomůže (23.12.2025)
- Vláda souhlasí se záměrem obnovit daňové zvýhodnění vína, zákon připraví vlastní (23.12.2025)
- Čína zavádí vysoká cla na mléčné výrobky z EU, podle Bruselu neoprávněně (23.12.2025)
- Proč jedle neopadá a smrk je historicky králem českých Vánoc? (23.12.2025)
- Mýty italské kuchyně. Historik bourá legendy o ikonických pokrmech, čelí výhrůžkám (23.12.2025)
- Pavel Vacek: Kapr je jednička, sváteční polévky střídáme (23.12.2025)
- Potravinářská inspekce zjistila v tržní síti masné konzervy z dovozu falšované sníženým obsahem masa a s nedeklarovaným alergenem (23.12.2025)
- Babiš vloží Agrofert do fondu RSVP Trust (23.12.2025)
- Tento legendární stroj měnil venkov: Příběh nejrozšířenějšího traktoru Evropy (23.12.2025)

Tweet



