Francie směřuje k uvolnění reklamy na víno

Francouzští poslanci ve středu večer podle očekávání schválili zákonný dodatek, který uvolňuje dosud omezovanou reklamu na víno. Konečný text musí být ale ještě dohodnut se Senátem, který v květnu schválil ještě liberálnější úpravu dosavadního zákona. Vinaři si od uvolnění reklamy slibují změnu nynějšího sestupného trendu prodeje vína. Dosavadní zákon omezuje reklamu vína na holé faktické údaje o místu původu, jménu výrobce a obsahu alkoholu. Podle schválené úpravy bude možné do ní zahrnout i údaje působící na emoce potenciálního spotřebitele, například o kvalitě, chuti nebo vůni.

Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz

Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info