Testování výrobků Fast food
13.12.2005 | ÚZPI
Nezávislá britská organizace Which? zeměřená na všestrannou pomoc spotřebitelům prostřednictvím nejrůznějších publikací, on-line služeb, právní poradny, výzkumu, reklamy aj., provedla testování produktů Fast food nabízených společnostmi MacDonald’s, KFC, Burger King a Pizza Hut. Bylo zjištěno, že řada salátů obsahuje více soli než burgery a že salátové dresinky mají vysoký obsah nasycených tuků. Tři saláty společnosti MacDonald’s a KFC obsahovaly v jedné porci více než 3 g soli.
Laboratorní testy rovněž odhalily ve výrobcích mnohem vyšší energetický obsah, více soli a nasycených tuků než společnosti uváděly u jednotlivých výrobků, a Burger King a KFC mimoto poskytovaly nepřesné informace o nutričním obsahu výrobků na svých webových stránkách. Více informacína adrese
Další články v kategorii
- Proč jedle neopadá a smrk je historicky králem českých Vánoc? (23.12.2025)
- Mýty italské kuchyně. Historik bourá legendy o ikonických pokrmech, čelí výhrůžkám (23.12.2025)
- Pavel Vacek: Kapr je jednička, sváteční polévky střídáme (23.12.2025)
- Potravinářská inspekce zjistila v tržní síti masné konzervy z dovozu falšované sníženým obsahem masa a s nedeklarovaným alergenem (23.12.2025)
- Babiš vloží Agrofert do fondu RSVP Trust (23.12.2025)
- Tento legendární stroj měnil venkov: Příběh nejrozšířenějšího traktoru Evropy (23.12.2025)
- Souhrn událostí uplynulého dne 22. 12. 2025 (23.12.2025)
- Letos se objevilo ve velkochovech deset ohnisek ptačí chřipky, stejně jako loni (22.12.2025)
- Ministerstvo životního prostředí vydalo poslední Věstník v roce 2025 (22.12.2025)
- Zvěřina ze střediska na Mostecku táhne, zájem je o divočáka na guláš (22.12.2025)

Tweet



