Hypernova končí, nastupuje HYPER Albert

První prodejna HYPER Albert se dnes otevřela pro zákazníky ve Vestci u Prahy. Je to první z řady nových hypermarketů, které by měly nahradit Hypernovy nizozemské společnosti Ahold.

V rámci své strategie na období 2008 až 2010 síť maloobchodních prodejen Albert/ Hypernova nedávno představila novou  identitu. Prodejna HYPER Albert nahradí dřívější Hypernovu a práci v ní najde celkem 85 zaměstnanců.

HYPER Albert ve Vestci je vůbec první pilotní prodejnou v České republice. Další otevře síť maloobchodních prodejen Albert/Hypernova v prvním čtvrtletí roku 2008.

Nové logo, nový styl

Prodejna HYPER Albert ve Vestci představuje několik novinek.

"Nový vizuální styl nápaditým způsobem spojuje tři formáty prodejen, které síť Albert nabídne, pod jednou značkou," vysvětluje Johan Boeijenga, generální ředitel sítě maloobchodních prodejen Albert/ Hypernova.

Nové logo HYPER Albert také symbolizuje základní hodnoty prodejen Albert: - široký výběr, bohatou nabídku čerstvých potravin, přátelský přístup personálu a vždy dobrou cenu.

Zvolená barevná kombinace odkazuje k původním logům prodejen Albert a Hypernova. Tři ovály reprezentují tři různé budoucí formáty prodejen Albert. Modrá barva navazuje na grafiku současné značky Albert, žlutá vychází z loga Hypernovy a zelená vnáší do nového designu čerstvost. Moderní typ písma navozuje příjemné pocity a vztah k potravinám.

ČTĚTE VÍCE

S novou grafickou podobou loga se budou moci zákazníci setkávat po celé prodejně HYPER Albert. Novou podobu získal i pravidelný informační leták pro zákazníky.

Albert/ Hypernova tvoří jednu z největších maloobchodních sítí v Česku. Jejím základem je více než 240 supermarketů Albert, 56 hypermarketů Hypernova a 21 benzinových stanic.

Více než 13 500 zaměstnanců prodejen Albert a Hypernova obslouží ročně přes 200 milionů zákazníků.

Albert/Hypernova jsou dceřinými značkami nadnárodní společnosti Royal Ahold se sídlem v nizozemském Amsterdamu.

Nové logo, nový styl

Prodejna HYPER Albert ve Vestci představuje několik novinek.

"Nový vizuální styl nápaditým způsobem spojuje tři formáty prodejen, které síť Albert nabídne, pod jednou značkou," vysvětluje Johan Boeijenga, generální ředitel sítě maloobchodních prodejen Albert/ Hypernova.

Nové logo HYPER Albert také symbolizuje základní hodnoty prodejen Albert: - široký výběr, bohatou nabídku čerstvých potravin, přátelský přístup personálu a vždy dobrou cenu.

Zvolená barevná kombinace odkazuje k původním logům prodejen Albert a Hypernova. Tři ovály reprezentují tři různé budoucí formáty prodejen Albert. Modrá barva navazuje na grafiku současné značky Albert, žlutá vychází z loga Hypernovy a zelená vnáší do nového designu čerstvost. Moderní typ písma navozuje příjemné pocity a vztah k potravinám.

ČTĚTE VÍCE

S novou grafickou podobou loga se budou moci zákazníci setkávat po celé prodejně HYPER Albert. Novou podobu získal i pravidelný informační leták pro zákazníky.

Albert/ Hypernova tvoří jednu z největších maloobchodních sítí v Česku. Jejím základem je více než 240 supermarketů Albert, 56 hypermarketů Hypernova a 21 benzinových stanic.

Více než 13 500 zaměstnanců prodejen Albert a Hypernova obslouží ročně přes 200 milionů zákazníků.

Albert/Hypernova jsou dceřinými značkami nadnárodní společnosti Royal Ahold se sídlem v nizozemském Amsterdamu.

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info