Bohemia Sekt prodá stejně vína, ale více kvalitnějších druhů
16.12.2008 | ČTK
Největší český výrobce vína, Bohemia Sekt, chce letos prodat osm milionů lahví vína, tedy zhruba stejně jako v loňském roce. Podnik ale trvale snižuje podíl nejlevnějších stolních vín a prodává stále více jakostních odrůdových i prémiových druhů. ČTK to řekl šéf marketingu Martin Fousek. "Jakostní odrůdová vína, zejména řada motýlů z Vína Mikulov, dále Habánské sklepy a Chateau Bzenec, nám vzrostla v prodaném objemu o 35 procent, prémiová vína o pět procent," dodal. Propad u stolních vín je proti tomu výraznější, i když firma kvůli konkurenci procento neuvádí.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Většina vinných klobás před Vánoci neprošla testem: Málo masa, příliš soli (17.12.2025)
- Důslednější ochranu zvířat před týráním mají zajistit přísnější pravidla (17.12.2025)
- Pekárna Hruška zahájila v Ostravě provoz chlebové linky téměř za 50 milionů Kč (17.12.2025)
- Důvody k optimismu pro sedláky z rodinných farem existují i v nepříznivých časech (17.12.2025)
- Pivo, auta a losos. Británie podepsala s Jižní Koreou obchodní dohodu (17.12.2025)
- Mlékárně Net Plasy loni vzrostly tržby, zisk však podniku z Bystřice p. H. klesl (17.12.2025)

Tweet



