Interspar promuje Klasu
23.06.2009 | Euro
Spar ČOS jako první z řetězců v Česku ve středu spustí v hypermarketech Interspar projekt marketingové podpory kvalitních potravin značky Klasa. „Jedná se o novou marketingovou spolupráci značky Klasa a tuzemských maloobchodních řetězců,“ potvrdil Euro.cz marketingový ředitel Sparu Petr Jindra.
„Zákazníci budou prostřednictvím komplexního navigačního systému, jehož cílem je především zjednodušení orientace na příslušné prodejní ploše, vedeni nákupním centrem až k samotným výrobkům Klasa. Ty budou označeny přímo v regálech speciálními poutači, které zákazníkům pomohou při jejich vyhledávání,“ upřesnil Jindra.
Národní značku Klasa uděluje kvalitním potravinářským a zemědělským výrobkům ministr zemědělství od roku 2003, od roku 2004 ji spravuje oddělení marketingu Státního zemědělského intervenčního fondu. Začátkem letoška ji spotřebitelé mohli nalézt na obalech 1338 potravinářských produktů od 220 výrobců.
Další články v kategorii
- Udělejme z krmení zvěře vánoční zvyk, který opravdu pomůže (23.12.2025)
- Vláda souhlasí se záměrem obnovit daňové zvýhodnění vína, zákon připraví vlastní (23.12.2025)
- Čína zavádí vysoká cla na mléčné výrobky z EU, podle Bruselu neoprávněně (23.12.2025)
- Proč jedle neopadá a smrk je historicky králem českých Vánoc? (23.12.2025)
- Mýty italské kuchyně. Historik bourá legendy o ikonických pokrmech, čelí výhrůžkám (23.12.2025)
- Pavel Vacek: Kapr je jednička, sváteční polévky střídáme (23.12.2025)
- Potravinářská inspekce zjistila v tržní síti masné konzervy z dovozu falšované sníženým obsahem masa a s nedeklarovaným alergenem (23.12.2025)
- Babiš vloží Agrofert do fondu RSVP Trust (23.12.2025)
- Tento legendární stroj měnil venkov: Příběh nejrozšířenějšího traktoru Evropy (23.12.2025)
- Letos se objevilo ve velkochovech deset ohnisek ptačí chřipky, stejně jako loni (22.12.2025)

Tweet



