Pivo a jiný alkohol se mohou rovnat přínosům vína, uvádí studie
31.12.2011 | ČTK
Mnoho studií zjistilo spojitost mezi přiměřenou konzumací alkoholu a prodloužením života. Některé z nich pak našly důkazy, že víno má příznivější vliv než jiné alkoholické nápoje, napsal list The International Herald Tribune. Nyní ale analýza zveřejněná v lednovém vydání časopisu The Journal of Studies on Alcohol and Drugs naznačuje, že pivo a jiné druhy alkoholu mohou být při prodloužení života neméně účinné. Víno podle vědců vychází ze studií lépe jen proto, že je přirozenou volbou lidí všeobecně vedoucích zdravější život.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Lesy v Pardubickém kraji se mění ve prospěch listnatých dřevin (15.08.2026)
- Hašení požáru špatnými hasicími prostředky, říká o Babišově koalici proti suchu zemědělec Štefl (14.08.2026)
- Evropu sevřela už pátá letošní vlna veder. Opět za ni může tepelná kupole (14.08.2026)
- Experti: Sucho v ČR pomůže řešit kombinace zadržování vody v krajině a nádrží (14.08.2026)
- Vláda chce na boj proti suchu čtyři miliardy korun a speciální zákon (14.08.2026)
- Horké a suché počasí nahrává vosám. Jejich hnízda letos rostou za mimořádně teplých nocí rychleji (14.08.2026)
- Společnost Maso uzeniny Polička se po dvou letech ztrát vrátila k zisku (14.08.2026)
- Extrémní půdní sucho sužuje Česko. Rostlinám dochází voda (14.08.2026)
- Do Česka přichází nový burgerový řetězec. Zrodil se ve zrušených záchodcích (14.08.2026)

Tweet



