SZIF vyhlásil nový tendr na propagaci značky Klasa

Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) vyhlásil nový tendr na marketingovou a mediální propagaci značky kvality potravin Klasa na období druhého pololetí letošního roku a pro rok příští. Řekl to mluvčí fondu Petr Hlavatý. Původní soutěž fond zrušil na konci roku kvůli pochybnostem a námitkám jednoho z uchazečů o zakázku, kterým SZIF vyhověl.

Předpokládaná cena zakázky činí 310 milionů korun, což je o 17 milionů méně, než byla předpokládaná cena ve zrušeném tendru. Nabídky mohou firmy posílat do 28. března, obálky bude fond otevírat o den později.

Tuzemští producenti potravin se zejména v době krize snaží přesvědčit zákazníky v České republice, že mnohé jejich výrobky jsou stejně kvalitní jako zahraniční, ne-li kvalitnější. Jednou z cest, jak to dát najevo, je právě snaha o získání práva užívat značku Klasa, kterou ministr zemědělství uděluje tuzemským potravinám od roku 2003. Aktuálně je oceněno značkou kvality Klasa 1277 produktů od 221 výrobců.

Tisk

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info