Pojízdná prodejna na cestách prodala již téměř tisícovku oceněných výrobků

Pojízdná prodejna má za sebou prvních sedm zastávek a směle pokračuje ve své jízdě regiony. Zatím si oceněné Regionální potraviny mohli nakoupit zákazníci v Čechách, v srpnu zamíří prodejna na kolech na Moravu. O kvalitní produkty z regionů je podle prvních statistik velký zájem. Lidé mohou v Čechách vybírat z 63 výrobků od 33 producentů, na Moravě pak bude nabídka ještě širší.

Největší zájem je o sýry a paštiky. V prodejnosti vítězí Haťovský sýr s bílou plísní z Mlékárny Kopecký, který nasadil laťku vysoko již v loňském roce. Ze sýrů si našly dobrou cestu k zákazníkům i sýr Polooštěpek a Královský archivní sýr od firmy Miltra. Oblíbená je Bítešská paštika hrubá z Uzenářství a lahůdek Sláma z Vysočiny.

Na každé zastávce mohou zákazníci ochutnat jeden oceněný výrobek z daného regionu. Povědomí o značce Regionální potravina zkoumá mezi kolemjdoucími tým hostesek. Názory zákazníků tak Regionální potravina zužitkuje pro další komunikaci značky.

zdroj:Ministerstvo zemědělství ČR

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info