Kofola letos rozšíří síť fresh barů na padesát
07.04.2014 | E15 on line
Český výrobce nápojů společnost Kofola chce investovat do rozvoje vlastní sítě fresh barů. Firma před rokem a půl koupila síť barů Ugo a před několika týdny i společnost Mangaloo.
„Dohromady máme sedmatřicet fresh barů. Do konce roku jich chceme mít padesát,“ uvedl v rozhovoru pro týdeník Euro šéf a majitel Kofoly Jannis Samaras. Ten současně říká: „Rozvoj v této kategorii bude poměrně velký a je to směr, ve kterém budeme pokračovat. Počítáme s investicemi v řádech desítek až stovek milionů korun.“
Kofola plánuje i zahraniční expanzi. Aktuálně je v tendru na slovinskou společnost Radenska. „Kofola je malá firma a slovinský tendr není o tom, že máme v plánu nějakou velkou zahraniční expanzi. A hlavně Radensku nebereme moc jako zahraniční expanzi, ale spíš v rámci starého Rakouska-Uherska. V soutěži je poměrně velká konkurence, teprve se uvidí, jak dopadne,“ tvrdí Samaras.
Společnost Kofola počítá s tím, že pokud v tendru na Radensku uspěje, bude část produkce dovážet na český trh. Stejně tak ale firma počítá s tím, že využije distribuční síť Radensky k prodeji některých svých produktů ve Slovinsku. „Značka vznikla za RakouskaUherska a na českém trhu historicky byla,“ upozornil Samaras.
Rozhovor se šéfem Kofoly najdete v dnešním vydání týdeníku Euro.
Další články v kategorii
- Ve velkochovu slepic na Havlíčkobrodsku veterináři potvrdili ptačí chřipku (21.12.2025)
- Provozovateli jatek v Holešově meziročně vzrostl čistý zisk a také tržby (20.12.2025)
- Státní veterinární správa začala ode dneška kontrolovat prodeje živých kaprů (19.12.2025)
- Španělské úřady prověřují, zda africký mor prasat neunikl z tamní laboratoře (19.12.2025)
- Ve Stálkách na Znojemsku postaví zemědělci šest nových hal pro chov brojlerů (19.12.2025)
- Dohoda EU s Mercosurem o obchodu se odkládá na leden, uvedla von der Leyenová (19.12.2025)

Tweet



