V Česku roste obliba zahraničních značek lihovin na úkor domácích
19.06.2014 | ČTK
Množství prodaného tvrdého alkoholu v Česku stagnuje, ve finančním vyjádření však objem trhu roste. Češi totiž stále více dávají přednost dražším značkám zejména zahraničních lihovin místo domácích. Vyplývá to z údajů, které dnes na tiskové konferenci uvedla společnost Rémy Cointreau ČR, která je největším dovozcem zahraničních lihovin v tuzemsku.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Více elektřiny z obnovitelných zdrojů energie. Jejich rozvoj usnadní akcelerační zóny (25.04.2024)
- Svaz: Brambory, které letos výrazně zdražují, v nejbližší době nezlevní (25.04.2024)
- Mrazy způsobily rozsáhlé škody na úrodě ovoce, škody hlásí i zelináři (25.04.2024)
- Extrémní počasí ohrožuje potravinovou bezpečnost v EU, říká nová zpráva Komise (25.04.2024)
- Ministerstvo zemědělství nemá dost peněz na podpory pro lesníky, uvedl Výborný (25.04.2024)
- Výzkum: Vzduch nejvíce znečišťuje doprava, lokální topení a stavební činnost (25.04.2024)