Studie:Biopotraviny jsou nutričně hodnotnější než běžné potraviny
17.07.2014 | ČTK
Biopotraviny jsou nutričně hodnotnější než produkty konvenčního zemědělství. Vyplývá to z výsledků nové mezinárodní studie vedené britskou Newcastle University. Podle studie, na níž v tiskové zprávě dnes upozornili ekologové z Hnutí Duha, obsahují biopotraviny o desítky procent více antioxidantů a polyfenolů, zároveň méně reziduí pesticidů a těžkých kovů.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Lesy v Pardubickém kraji se mění ve prospěch listnatých dřevin (15.08.2026)
- Hašení požáru špatnými hasicími prostředky, říká o Babišově koalici proti suchu zemědělec Štefl (14.08.2026)
- Evropu sevřela už pátá letošní vlna veder. Opět za ni může tepelná kupole (14.08.2026)
- Experti: Sucho v ČR pomůže řešit kombinace zadržování vody v krajině a nádrží (14.08.2026)
- Vláda chce na boj proti suchu čtyři miliardy korun a speciální zákon (14.08.2026)
- Horké a suché počasí nahrává vosám. Jejich hnízda letos rostou za mimořádně teplých nocí rychleji (14.08.2026)
- Společnost Maso uzeniny Polička se po dvou letech ztrát vrátila k zisku (14.08.2026)
- Extrémní půdní sucho sužuje Česko. Rostlinám dochází voda (14.08.2026)
- Do Česka přichází nový burgerový řetězec. Zrodil se ve zrušených záchodcích (14.08.2026)

Tweet



