Tesco hledá nové cesty k zákazníkům. Britům posílá slevy do mobilů

Vejdete do prodejny potravin a v telefonu vám přistane nabídka za nákup zboží za zvýhodněnou cenu. Tuto službu právě spustily stovky obchodů One Stop, které v Británii provozuje řetězec Tesco.

Průkopníkem novinky, která je dalším z řady vynálezů k tomu, jak si udržet zákazníky nebo přilákat nové, je firma Apple. V praxi nyní nabídky do chytrých telefonů chodí lidem, kteří překročí práh 740 prodejen One Stop ve Velké Británii. Marketéři promoakce šijí na míru, podkladem je přitom historie nákupů na internetu, napsal list The Daily Mail.

Pokud se systém osvědčí, mohl by se rozšířit do dalších prodejen společnosti Tesco v Británii.

Služba nabízí i další možnosti. Technologie umožňuje identifikovat přesnou polohu zákazníka, resp. chytrého telefonu, systém tedy může přímo upozornit na zajímavou nabídku v okamžiku, kdy kolem regálů s tímto zboží zrovna zákazník prochází.

Apple se chystá technologii použít i v kavárnách a restauracích s rychlým občerstvením. Výhoda v tomto případě by spočívala v tom, že by zákazník měl mít svou objednávku ihned připravenou a nemusel by čekat ve frontě.

"Jednáme také s provozovateli řetězců kin. Nabízme jim službu, která by zákazníky upozornila v okamžiku příchodu na nabídky a snad i umožnila rychlé vyzvednutí lístků," uvedl ředitel společnosti Appflare Owen Geddes.

Pro spuštění služby bude ve všech případech zapotřebí stáhnout si do telefonu aplikaci One Stop nebo Appflare Redeem a mít zapnutý Bluetooth v době nakupování.

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info