V dm roste počet zodpovědných spotřebitelů

Devadesát elektrokol značky Apache, o které soutěžili zákazníci dm drogerie markt, zná své majitele.  

Soutěž doprovázela novou kampaň společnosti dm s názvem „Už dnes myslím na zítřek“.

„Cílem soutěže bylo motivovat zákazníky ke koupi produktů šetrných k přírodě a vyzkoušet si tak, že jsou vhodnou alternativou k produktům každodenního užití. Do soutěže se mohl zapojit každý, kdo v dm zakoupil alespoň dva šetrné produkty a následně na internetových stránkách dm vyplnil vědomostní text zodpovědného spotřebitele,“ sděluje Martina Horká, vedoucí resortu marketingu a nákupu. Do soutěže se zapojilo více než 100.000 zákazníků dm. „Máme velkou radost z tak vysokého počtu zákazníků, kteří se rozhodli soutěže zúčastnit. Svědčí to o zájmu našich zákazníků o téma, které je již naší nedílnou součástí. Ukazuje nám to, že se s námi na tuto cestu chtějí vydat i naši zákazníci, a je to tak pro nás opravdu velká výzva,“ hodnotí Martina Horká.

„Ekologické výrobky občas kupujeme, nepřišel jsem je nakoupit jen kvůli soutěži. Z výhry máme ale samozřejmě radost. Na elektrokole se prostřídáme celá rodina,“ řekl Jan Kníže při přebírání výhry z rukou paní Martiny Horké.

Pro Renátu Chlebkovou z Frýdku-Místku byla výhra v soutěži doslova dárkem z nebe: „Jízda na kole byl vždy můj “dobíječ elánu a pohody”. Od loňského roku mne ale trápí zdravotní obtíže a musela jsem se vzdát i cyklistiky. Letos jsme se rozhodli zkusit, zda bych alespoň kousek cyklovýletu s rodinou zvládla právě na elektrokole. Když jsem viděla Vaši nabídku soutěže, neváhala jsem ani chvíli. Nemohla jsem uvěřit, že jsem vyhrála. Do jedné rodiny jste tak přinesli velkou radost, projev vděčnosti, štěstí a kousek nebe.“

Už dnes myslím na zítřek

Jak se vyznat v nejrůznějších certifikátech, udělovaných produktům v bio kvalitě a výrobkům fair trade, jak správně dávkovat prací prostředky s ohledem na míru jejich koncentrace či co vše lze zakoupit bez nutnosti slevovat z vysokých nároků na kvalitu a přitom být ohleduplnější k přírodě, to je jen malý výčet témat, na které společnost dm v průběhu kampaně upozornila.

„Cílem kampaně bylo probudit v zákazníkovi spotřebitele, který při nakupování uvažuje v širších souvislostech, a to zejména s dopady na životní prostředí a okolí, ve kterém žije. Chtěli jsme ukázat našim zákazníkům, že i jedinec může každým, byť malým, ale zodpovědným činem přispět k zachování Země pro budoucí generace,“ říká Martina Horká a dodává: „V sortimentu dm najdou zákazníci již více než 1.100 položek šetrných k přírodě, z toho více než 600 položek biopotravin či bezmála 500 položek přírodní kosmetiky. Neustále rozšiřujeme nabídku v kategorii mycích a pracích prostředků, kde mohou zákazníci vybírat ze značek, jako jsou Denk mit, Frosch či ecover.“

Zdroj: tisková zpráva dm

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info