Síti prodejen Hruška loni mírně klesly tržby na 7,6 miliardy Kč

Maloobchodní síti Hruška loni v Česku klesly tržby o 0,5 % na 7,64 miliardy korun. Zisk společnosti se snížil o čtvrtinu na 150 milionů korun.

Velkoobchodní tržby byly realizovány pod úrovní roku 2014, a to minus 4,1 %, nárůst zaznamenala maloobchodní činnost, a to o 0,72 %. Díky rozšíření sítě maloobchodních prodejen mírně vzrostly maloobchodní tržby.

Na konci loňského roku měla společnost 451 vlastních maloobchodních jednotek

Síť Hruška zajišťovala jednotnou obchodní politiku pro celkem 671 provozoven. Firma loni vynaložila na investice 75 milionů korun.

Maloobchod Hruška patří v Česku k největším prodejním sítím.

Řetězec, který má prodejny hlavně na Moravě a ve východních Čechách, patří Pavlu Hruzíkovi, Jarmile Plevové a Janě Škrabalové. Společnost měla loni 3451 zaměstnanců.

Autor: Redakce / ČTK

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info