Síti prodejen Hruška loni mírně klesly tržby na 7,6 miliardy Kč
26.07.2016 | Denik.cz
Maloobchodní síti Hruška loni v Česku klesly tržby o 0,5 % na 7,64 miliardy korun. Zisk společnosti se snížil o čtvrtinu na 150 milionů korun.
Velkoobchodní tržby byly realizovány pod úrovní roku 2014, a to minus 4,1 %, nárůst zaznamenala maloobchodní činnost, a to o 0,72 %. Díky rozšíření sítě maloobchodních prodejen mírně vzrostly maloobchodní tržby.
Na konci loňského roku měla společnost 451 vlastních maloobchodních jednotekSíť Hruška zajišťovala jednotnou obchodní politiku pro celkem 671 provozoven. Firma loni vynaložila na investice 75 milionů korun.
Maloobchod Hruška patří v Česku k největším prodejním sítím.
Řetězec, který má prodejny hlavně na Moravě a ve východních Čechách, patří Pavlu Hruzíkovi, Jarmile Plevové a Janě Škrabalové. Společnost měla loni 3451 zaměstnanců.
Autor: Redakce / ČTK
Další články v kategorii
- Studené počasí těchto dnů by mělo ovoce poškodit jen lokálně, míní odbornice (19.04.2024)
- Přednáška o precizním zemědělství v rámci Dětské zemědělské akademie (19.04.2024)
- Izrael před svátky zmařil pokus o propašování 130.000 vajec ze Západního břehu (19.04.2024)
- Výhodnějšími podmínkami v programu LIFE motivujeme zájemce. Nově jde na přípravu a spolufinancování projektů rekordních 100 milionů (19.04.2024)
- PGRLF otevře 18. kolo programu Investiční úvěry Zemědělec (19.04.2024)
- Zachování starých hospodářských lesů podporuje biodiverzitu lesních organismů ve střední Evropě (19.04.2024)