Značky My Food a Sklizeno chtějí mít dohromady 80 prodejen
18.08.2016 | ČTK
Společnost Sklizeno Foods, která provozuje sítě prodejen potravin pod značkami My Food a Sklizeno, chce v dalších letech zvýšit počet obchodů na 80 ze současných 25. V expanzi chce firma využít systém franšíz. Společnost to dnes uvedla v tiskové zprávě.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Na jarní Floře Olomouc bude v expozici bonsají k vidění tis starý 500 let (19.04.2024)
- Když mu kvůli suchu na farmě uhynuly všechny rostliny, šel na to jinak a má úspěch (19.04.2024)
- Hledá se vhodný kandidát na pozici tajemník svazu (19.04.2024)
- Legislativa k rodinným farmám získává konkrétní rysy (19.04.2024)
- Soud potrestal tři muže za týrání zvířat na jatkách v Hraběticích (19.04.2024)
- Souhrn událostí uplynulého dne 18.4.2024 (19.04.2024)
- Češi konzumují méně ovoce a zeleniny, než je doporučená denní dávka (18.04.2024)
- Fazole z Teska obsahovaly čtyřnásobné množství herbicidu (18.04.2024)
- Budějovický Budvar měl loni rekordní tržby 3,37 miliardy korun, stouply o 11 pct (18.04.2024)