Výrobci parmazánu Brazzale Moravia loni klesly tržby a měl ztrátu
25.11.2016 | ČTK
Italsko-české firmě Brazzale Moravia, která je největším světovým výrobcem tvrdého sýra typu parmazán, loni po několika růstových letech klesly tržby o 15 procent z rekordních 2,014 miliardy korun v roce 2014 na 1,709 miliardy korun. Hospodaření akciové společnosti Brazzale Moravia se zároveň ponořilo do červených čísel, když po zisku 24 milionů korun v roce 2014 vykázala ztrátu bezmála 55 milionů korun.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Šlechtění a tvorba ekonomických selekčních indexů (28.03.2024)
- Komora: Loni přibylo žadatelů o podporu, farmy se rozdělovaly účelově (28.03.2024)
- SVS loni v Olomouckém kraji kvůli možnému týrání zvířat provedla 250 kontrol (28.03.2024)
- Umělá inteligence upravila pivo. Experti novou variantu ocenili (28.03.2024)
- Státy EU se shodly na prodloužení volného obchodu s Ukrajinou, platí ale omezení (28.03.2024)
- OSN: Miliony lidí hladoví, ale denně se na světě vyhodí asi miliarda porcí jídla (28.03.2024)