Francouzská pekárenská síť Paul za devět let působení v Česku otevřela 18 pekařství

Francouzská pekařská síť Paul provozuje 1 694 pekařství ve 42 zemích. Řetězec, který řídí pátá generace zakladatelových potomků, má více než 128letou tradici. A právě tradiční francouzské pečivo prodává již devět let i na tuzemském trhu. Aktuálně pekařství Paul provozuje v Praze osmnáct prodejen.

Odlišnost francouzských a českých pekařství

Od francouzských prodejen se pražská pekařství Paul liší. Ve Francii je zvykem, že si zákazníci zakoupené pečivo odnášejí do práce či domů. U nás je obecně unikátním trendem spojení pekařství s možností konzumace jak zakoupeného pečiva, tak i doplňkového sortimentu. Pekařství Paul proto kromě pečiva nabízí saláty a teplé pokrmy v podobě polévek a toastů Croque. Zároveň plánují rozšířit nabídku o vaječné omelety.

Prodeji dominují makronky

Sortiment pekařství zahrnuje typické francouzské bagety, pšeničné i žitné chleby a široký sortiment tradičního sladkého pečiva i francouzských dezertů a dortů. Podle obchodního ředitele Romana Plívy jsou nejprodávanějším produktem makronky. Do konce října jich prodalo pekařství Paul více než 670 tisíc.

Při výrobě je stěžejní výběr surovin

Pro výrobu tradičního francouzského pečiva je klíčový výběr surovin. Ty jsou podle Romana Plívy vybírány na základě kvality, chuti i vhodnosti využití. Jelikož česká síť pekařství Paul plánuje rozšíření sortimentu o nové druhy sladkých dezertů i teplých pokrmů, musí každý nový produkt projít senzorickým testem a schválením mateřské společnosti Lagardere Travel Retail.

Neprodané pečivo bude zásobovat ZOO

Česká síť francouzského pekařství Paul je aktivní také v rámci charity a společenské odpovědnosti. Každoročně spolupracuje s Nadací Archa Chantal. Letos podpoří Armádu spásy s přípravou polévek pro lidi v nouzi a neprodaným pečivem plánuje zásobovat ZOO Praha.

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics
ISSN: 1804-1930


Kalendář


Podporujeme utipa.info