Propagace českého piva v rámci vánočního charitativního bazaru v Bělehradě
12.12.2017 | MZe ČR
V neděli 3. prosince proběhl na bělehradském výstavišti v rámci 16-tého předvánočního humanitárního bazaru marketingový projekt zaměřený na propagaci českého piva.
Cílem projektu byla propagace do Srbska dovážených, v ČR vyráběných, piv na stánku České republiky, který byl jako již tradičně součástí předvánočního humanitárního bazaru. Návštěvníci měli možnost na stánku ochutnat více než 23 druhů piva z devíti českých pivovarů, získat propagační nosiče piva a také informační brožuru "České pivo" v srbském jazyce, v níž se dozvěděli více o jedinečnosti piva vyrobeného v České republice. Na stánku bylo k dispozici pivo točené, lahvové i v plechovkách. Vzhledem k velkému zájmu návštěvníků se však nabídka ve druhé polovině akce musela již omezit pouze na pivo točené. K zájmu návštěvníků o české pivo prospěla jistě i propagace akce v nejčtenějším srbském deníku „Blic“.
Další články v kategorii
- Agrární komory zemí V4 odmítly chystané změny v zemědělské politice EU (06.12.2025)
- České značky vítězí. Zákazníci stále častěji sahají i po domácích potravinách (05.12.2025)
- SVS vymezila rizikovou oblast s opatřeními proti šíření ptačí chřipky (05.12.2025)
- FAO: Světové ceny potravin třetí měsíc klesly, sklizeň obilovin bude rekordní (05.12.2025)
- Na čistší a ekologičtější železniční dopravu míří z Modernizačního fondu dalších téměř 11 miliard korun (05.12.2025)
- Ničivé počasí v části Asie není náhoda, ale klimatické varování, tvrdí vědci (05.12.2025)
- Státy EU a europarlament se shodly na odkladu nařízení o odlesňování o další rok (05.12.2025)
- Právníci považují Babišův způsob řešení střetu zájmů za přijatelný (05.12.2025)
- Předvánoční novinkou Lesů ČR je prodej dárkových poukazů na zvěřinu a výrobky z ní (05.12.2025)
- Pořadatelé oznámili jména šesti finalistů soutěže Vinařství roku (05.12.2025)

Tweet



