Propagace českého piva v rámci vánočního charitativního bazaru v Bělehradě
12.12.2017 | MZe ČR
V neděli 3. prosince proběhl na bělehradském výstavišti v rámci 16-tého předvánočního humanitárního bazaru marketingový projekt zaměřený na propagaci českého piva.
Cílem projektu byla propagace do Srbska dovážených, v ČR vyráběných, piv na stánku České republiky, který byl jako již tradičně součástí předvánočního humanitárního bazaru. Návštěvníci měli možnost na stánku ochutnat více než 23 druhů piva z devíti českých pivovarů, získat propagační nosiče piva a také informační brožuru "České pivo" v srbském jazyce, v níž se dozvěděli více o jedinečnosti piva vyrobeného v České republice. Na stánku bylo k dispozici pivo točené, lahvové i v plechovkách. Vzhledem k velkému zájmu návštěvníků se však nabídka ve druhé polovině akce musela již omezit pouze na pivo točené. K zájmu návštěvníků o české pivo prospěla jistě i propagace akce v nejčtenějším srbském deníku „Blic“.
Další články v kategorii
- Analytik: Ceny komodit na trzích letos spíše klesaly, index je v minusu 4,5 pct (30.09.2023)
- Kvalita střešního medu SVS je na nadstandardní úrovni (29.09.2023)
- Voda se dočká vyšší ochrany. Havarijní novelu vodního zákona schválila vláda (29.09.2023)
- Ve Francii po vinobraní prošetřují případy možného obchodu s lidmi (29.09.2023)
- Odborník: Deště na konci léta zachránily brambory, z obilí bude hlavně krmivo (29.09.2023)
- Řetězce v Česku slibují zlevňování potravin (29.09.2023)
- Whisky nalezená na zámku ve Skotsku je možná nejstarší na světě, ukázaly analýzy (29.09.2023)
- Věda a politika se v lesnictví vzájemně ovlivňují (29.09.2023)
- Na Chebsku zkoumají zoologové nový savčí druh v Česku, bělozubku tmavou (29.09.2023)
- Rohlik Group získala německého on-line prodejce potravin Bringmeister (29.09.2023)