Kincl: Polárka má potenciál, za pár let chceme desetinu trhu
16.04.2019 | ČTK
Zmrzliny značky Polárka mají v současnosti na tuzemském trhu podle marketingového ředitele značky Martina Kincla zhruba čtyřprocentní podíl. Firma v následujících letech plánuje rychlý růst. Letos chce do svých zmrzlinových značek investovat přes deset milionů Kč, jenom do Polárky pak miliony. Značka letos slaví své 70. narozeniny.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Dubnová teplota v ČR překročila dlouhodobý průměr o 1,5 stupně (14.05.2024)
- Dvě seniorky vydělaly nejméně milion množením psů (14.05.2024)
- Souhrn událostí uplynulého dne 13.5.2024 (14.05.2024)
- Lesy ČR upřednostní přirozenou obnovu na historicky největší ploše (13.05.2024)
- Hrabošů na polích v dubnu ubylo, riziko poškození porostů ale trvá (13.05.2024)
- Kvůli suchu hrozí požáry, varovali meteorologové (13.05.2024)
- Upravená zemědělská politika EU dostala finální zelenou (13.05.2024)
- Policie na Vysočině více kontroluje porušování zákazu rybolovu na nádrži Vír (13.05.2024)
- Češi pijí méně piva. Za poklesem je podle odborníků vyšší cena i změna životního stylu (13.05.2024)
- Výborný: Pěstitelům bez pojištění bude stát krátit kompenzace o polovinu (13.05.2024)