Unileveru ČR loni vzrostly tržby o pět procent a zisk o 60 pct.
28.11.2019 | ČTK
Společnost Unilever ČR, která na českém trhu prodává potraviny pod značkami Hellmann´s, Knorr nebo Algida, ale také kosmetické značky Dove, Rexona nebo Signal, loni zvýšila zisk o zhruba 60 procent na 147 milionů korun. Tržby za prodej zboží vzrostly o 5,3 procenta na 3,89 miliardy korun, uvádí firma ve výroční zprávě umístěné do Sbírky listin.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Češi stále vyráží na nákupy do Polska. Nejčastěji kvůli cenám a větší nabídce (24.04.2024)
- El Nino a změna klimatu letos zřejmě přinesou do tropů extrémy horka i vlhka (24.04.2024)
- Generali ČP: Mrazy způsobily škody na plodinách za více než 20 milionů korun (24.04.2024)
- Realizace strategických projektů v uhelných regionech se rozjíždí (24.04.2024)
- Expert: Změny klimatu ve střední Evropě zasáhnou pěstování chmele nejméně (24.04.2024)