Nestlé prodá za 4,3 miliardy USD značky vody v USA

Švýcarská potravinářská společnost Nestlé prodá za 4,3 miliardy USD (92 miliard Kč) své značky vody v severní Americe soukromým investičním fondům One Rock Capital Partners a Metropoulos & Co. Firma dnes uvedla, že se pak hodlá zaměřit na své mezinárodní prémiové značky vody, které nejsou součástí transakce.

Součástí prodeje jsou značky Poland Spring, Pure Life, Deer Park, Ozarka, Ice Mountain, Zephyrhills, Arrowhead a Splash, ale také služba pro dodávky nápojů do kanceláří v USA ReadyRefresh. Naopak prodej nezahrnuje značky Perrier, S.Pellegrino a Acqua Panna, které ve třetím čtvrtletí přispěly k oživení růstu divize vody v Severní Americe.

Firma už loni v červnu uvedla, že zvažuje prodej některých vod v Severní Americe. Divize má v USA kolem 7000 zaměstnanců a dalších 230 v Kanadě, uvedla agentura Reuters. Tržby prodávaných značek v roce 2019 činily podle agentury DPA zhruba 3,4 miliardy švýcarských franků (81,3 miliardy Kč).

Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics
ISSN: 1804-1930


Kalendář


Podporujeme utipa.info