Německá pekárna přišla na kreativní způsob reklamy v době pandemie

 Se zajímavou marketingovou strategií v době koronavirové pandemie přišlo pekařství v německém Pasově. Toto vyhlášené pekařství se nechalo inspirovat momentálním světovým děním okolo očkování proti koronaviru a začalo svým zákazníkům nabízet možnost vyzkoušet si proces vakcinace a „naočkovat“ si svůj vlastní koblih.

Lahodná vakcína

Koblihy se samozřejmě neočkují pravou vakcínou, ale tou, která je vhodná pro koblihy a jejich konzumaci. K dispozici jsou zákazníkům koblihové vakcíny různých druhů, například meruňková, povidlová, čokoládová nebo i exotická ananasová. Zákazník si může sám vybrat, kterou ze 12 příchutí do své čerstvě upečené pochoutky z injekční stříkačky naočkuje.

Věrné zákazníky je třeba odměnit

Vedoucí pekárny a její hlavní pekař v jedné osobě, Walter Simon, by touto lehce recesivní aktivitou rád zlepšil svým zákazníkům náladu v době koronavirové krize a snaží se brát celou situaci jako výzvu. Neotřelý nápad potom doplňuje i věrnostní zákaznickou kartičkou v podobě takzvaného „očkovacího pasu“, do kterého zákazník dostane za každou naočkovanou koblihu jedno razítko. Zkušenost s vakcinací 21 koblih je následně odměněna jednou sklenicí lahodné náplně dle vlastního výběru. Jedna taková k očkování připravená kobliha potom přijde zákazníka na necelých 40 korun.

Pokud byste dostali chuť na koblihy a nechtělo se vám na jejich přípravě podílet, můžete si samozřejmě koupit již hotové. Pekařství má navíc v nabídce i mnohé další dobroty, na které zákazníky láká.

Autor: redakce

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics
ISSN: 1804-1930


Kalendář


Podporujeme utipa.info