Do obchodů přichází velikonoční balení svijanského piva

Svijany, 15. března 2021 - Rodinný pivovar Svijany připravil i letos sezónní edici nepasterovaného baleného piva Svijanský Máz 11 %. Ve velikonočním designu je pivovar uvádí na trh v lahvích, půllitrových plechovkách i oblíbeném dvoulitrovém balení ─ Plechovkách nejen pro chlapy. Velikonoční plechovky s motivem svátků jara a lahvové pivo s velikonočními etiketami budou po omezenou dobu k dostání v běžné maloobchodní síti. 

Půllitrových velikonočních plechovek pivovar vyrobí celkem více než milion kusů.  V pivovarské prodejně ve Svijanech a na e-shopu pivovaru budou v prodeji i ve speciálním velikonočním balení po čtyřech kusech.

Další velikonoční balení, již osvědčený velikonoční multipack s osmi půllitrovými lahvemi nejprodávanějšího svijanského piva, čeká na zákazníky před nadcházejícími svátky jara například v řetězcích Ahold, Kaufland, Globus, Tesco a Makro.

E-shop bude spolu s prodejnami Globus nebo Billa nabízet i letošní sváteční edici Plechovek nejen pro chlapy. 

Rodinný pivovar Svijany je jedním z největších pivovarů v českých rukou a největším českým výrobcem zachovávajícím tradiční způsob kvašení piva.

Svijanské pivo neprochází v žádném obalu pasterací, tedy tepelným ošetřením, které se provádí s cílem prodloužit dobu trvanlivosti. Při pasteraci se v důsledku zahřívání a oxidace mění senzorické vlastnosti piva, ničí se enzymy a další zdraví prospěšné látky a mimo jiné také snižuje trvanlivost pěny. Nepasterované pivo je proto mezi zákazníky stále více oblíbeno pro svou čistší pivní chuť a vůni. V plechovkách je Svijany nabízejí jako jediný český pivovar.  

-KONEC- 

Pivovar Svijany

Pivovar ve Svijanech byl založen v roce 1564 a je tak jedním z nejstarších českých pivovarů vůbec. Jeho novodobá historie se datuje od poslední změny vlastnického uspořádání v roce 1998, kdy se novým vlastníkem upadajícího pivovaru s výstavem 30 tisíc hektolitrů stala ryze česká společnost Pivovar Svijany, s. r. o., (po roce 2005 Pivovar Svijany, a. s.). Od té doby pivovar zněkolikanásobil výstav až na rekordních 709 896 hl v roce 2019 a stal se jednou z nejoblíbenějších značek tradičního českého piva. Loni se celkový výstav pivovaru v důsledku koronavirové krize snížil o osm procent. Pivovar Svijany si zakládá na tradičním výrobním postupu tzv. dvourmutovém způsobu vaření, kvašení v otevřených kádích a dlouhodobém zrání piva v ležáckých sklepích. Pro výrobu bohatého sortimentu sedmnácti převážně nepasterizovaných piv používá většinou humnový slad z malých českých a moravských nezávislých sladoven, vodu z vlastních studní a žatecký poloraný červeňák z vlastních chmelnic. Do svého rozvoje Pivovar Svijany v uplynulých letech investoval přes 900 milionů Kč, naposledy do nové stáčírny plechovek za 100 milionů Kč. Významně také investoval do odkupu chátrajícího svijanského zámku od soukromého vlastníka a jeho rekonstrukce. Zámek Svijany byl odjakživa součástí pivovaru, proto byl v roce 2016 znovu otevřen veřejnosti, která může kromě prohlídky zámeckých prostor absolvovat i exkurzi v samotném pivovaru Svijany a poznat tradiční výrobu českého piva na vlastní oči.

www.pivovarsvijany.cz

www.facebook.com/svijany

www.plus.google.com/u/0/+PivovarSvijany

www.instagram.com/pivovarsvijany/

Kontakt pro média:

Luboš Spálovský

Temper Communication

e-mail: lubos.spalovsky@temper.cz

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info