Akce Suchej únor prodej alkoholu v obchodech neovlivnila, někde meziročně stoupl
03.03.2023 | ČTK
Zájem o alkoholické nápoje u příležitosti akce Suchej únor, která vyzývá k abstinenci po celý měsíc, v obchodech zpravidla výrazněji neklesl. Letos poptávka po alkoholu u některých prodejců naopak mírně vzrostla. Vyplývá to z informací obchodů s potravinami, které ČTK oslovila.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Veterináři ve Zlínském kraji loni zaznamenali další případ trichofytózy skotu (13.02.2025)
- Nelegální sklad v tržnici SAPA (13.02.2025)
- Podnikatel Tesař ovládne další zemědělský podnik, Agro družstvo Sebranice (13.02.2025)
- Správní soud potvrdil půlmilionovou pokutu za šíření kůrovce na Brněnsku (13.02.2025)
- Chovatelka na statku trápila koně i psy hladem a žízní, dostala podmínku (13.02.2025)
- Největší konference o jídle a zemědělství v EU očima člena Asociace (13.02.2025)
- Kvůli clům chce Coca-Cola prodávat více nápojů v plastu (13.02.2025)
- Metodika výběrů býků extenzivních plemen (13.02.2025)
- Svět žasne nad českým bobrem. Dobyl stránky největších časopisů i novin (13.02.2025)
- Polovina oplozených vajec vyvezených z ČR mimo EU loni mířila do Ruska (13.02.2025)