Průmyslově zpracované potraviny zvyšují riziko infarktu a mrtvice, tvrdí studie
29.08.2023 | ČTK
Průmyslově zpracované potraviny výrazně zvyšují riziko vysokého krevního tlaku, srdečních onemocnění, infarktu a mrtvice. Napsal to list The Guardian s odkazem na dvě na sobě nezávislé studie, které by podle expertů měly být varováním pro vlády po celém světě.Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Souhrn událostí uplynulého dne 8. 6. 2026 (09.06.2026)
- Vědci vyvinuli novou metodu detekce mikroplastů v zemědělské produkci (08.06.2026)
- O vinici v Hněvkovicích, jednu z mála na Vysočině, pečuje neurolog Stránský (08.06.2026)
- V zámeckém pivovaru v Jindřichově Hradci se znovu začalo vařit pivo, nese název Jindra (08.06.2026)
- Evropskou soutěž vlašáků ovládla vína z Mikulovska. Která vinařství uspěla? (08.06.2026)
- Polička na Svitavsku přeměňuje zemědělský areál na výrobnu dřeva a kompostárnu (08.06.2026)
- Špagety s cukrem a kečupem z banánů? Na Filipínách je zbožňují miliony lidí (08.06.2026)
- Majitelé psů budou muset od července povinně registrovat psy do evidence (08.06.2026)
- Okamura znovu straší Bruselem. Tentokrát jde o pivo (08.06.2026)

Tweet



