V Japonsku uvedli na trh nápoj s majonézovou příchutí, u lidí vyvolal odpor
02.12.2024 | ČTK
Na pultech japonských obchodů se objevil nápoj, který má svou příchutí připomínat majonézu. Dosud však u spotřebitelů vyvolal spíše negativní reakce, informoval web Independent. Majonézu Nomu uvedl na trh japonský obchodní řetězec Lawson. Prodává ji v elegantním kelímku s objemem 200 mililitrů za 198 jenů (přes 31 korun).Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Výborný: Náklady na mimořádná opatření proti slintavce vyšly ČR na 74 milionů Kč (19.06.2025)
- Souhrn událostí uplynulého dne 18. 6. 2025 (19.06.2025)
- Schustlerovu zahrádku v Krkonoších mění oteplování, přibývá vegetace (18.06.2025)
- V Klapém na Litoměřicku začala sklizeň třešní, hojně se urodilo také meruněk (18.06.2025)
- Olomoučtí vědci vyvinuli systém Amulet, pomocí AI předvídá vývoj rostlin (18.06.2025)
- Lesy ČR představí veřejnosti 100 ostrovů obnovy přírody (18.06.2025)
- ČSÚ: Oproti květnu lidé tento měsíc pořídí dráž brambory, pečeni nebo máslo (18.06.2025)