V Japonsku uvedli na trh nápoj s majonézovou příchutí, u lidí vyvolal odpor
02.12.2024 | ČTK
Na pultech japonských obchodů se objevil nápoj, který má svou příchutí připomínat majonézu. Dosud však u spotřebitelů vyvolal spíše negativní reakce, informoval web Independent. Majonézu Nomu uvedl na trh japonský obchodní řetězec Lawson. Prodává ji v elegantním kelímku s objemem 200 mililitrů za 198 jenů (přes 31 korun).Zpráva byla upravena na základě obchodních podmínek ČTK, uplné znění získáte na obchodni@mail.ctk.cz
Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.
Další články v kategorii
- Globální ceny potravin klesají, cukr je nejlevnější od prosince 2020 (08.11.2025)
- Rok 2025 bude podle WMO druhý nebo třetí nejteplejší v dějinách měření (07.11.2025)
- Sedláci požadují operativní přístup k erozi nebo sledování propojenosti podniků u právnických osob (07.11.2025)
- Pěstitelé budou muset elektronicky evidovat použití přípravků na ochranu rostlin (07.11.2025)
- Svatomartinské víno za cenu piva. Müllerka je skvělá s husí tlačenkou (07.11.2025)
- Většina hlodavců odolává jedu v nástrahách. Může přijít supermyš, varuje odborník (07.11.2025)
- Soud v USA nařídil Trumpově administrativě vyplatit celou potravinovou pomoc (07.11.2025)
- Monitoring potvrdil narození několika vlčích mláďat v různých oblastech ČR (07.11.2025)
- Chovatelé charolais jednali v západních Čechách (07.11.2025)
- Na Slovensku začala trestní stíhání v šesti případech čerpání evropských dotací (07.11.2025)

Tweet



