V Japonsku uvedli na trh nápoj s majonézovou příchutí, u lidí vyvolal odpor

Na pultech japonských obchodů se objevil nápoj, který má svou příchutí připomínat majonézu. Dosud však u spotřebitelů vyvolal spíše negativní reakce, informoval web Independent.

Majonézu Nomu uvedl na trh japonský obchodní řetězec Lawson. Prodává ji v elegantním kelímku s objemem 200 mililitrů za 198 jenů (přes 31 korun).

"Novinka, na kterou fanoušci majonézy dlouho čekali," cituje web SoraNews 24 obchodní řetězec. Ten momentálně nápoj na bázi majonézy prodává na zkoušku, aby zjistil názory spotřebitelů.

Jejich reakce jsou ale vesměs kritické. Spotřebitelům podle Independentu vadí konzistence a příliš slaná a kořeněná chuť. O něco kritičtěji se vyjadřují na síti X: někteří se vymezují proti pití nového produktu, další jej považují spíše za jogurtový nápoj a jiní rovnou píší "užijte si ji, zatímco my ostatní budeme zvracet v koutě".

Majonéza se v Japonsku hojně přidává do sendvičů, pizz nebo tradičních japonských jídel jako je sushi a onigiri, rýžových kuliček nebo trojúhelníčků zabalených do jedlé řasy. Japonci si mohou také koupit naplátkovanou majonézu, která se dá přidat například do sendvičů, nebo zmrzlinu s touto příchutí, uvedl SoraNews 24.

Copyright (2003) The Associated Press (AP) - všechna práva vyhrazena. Materiály agentury AP nesmí být dále publikovány, vysílány, přepisovány nebo redistribuovány.

Tisk

Další články v kategorii

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info