Burger King v Česku reaguje na rostoucí zájem o rostlinné stravování. Nově ho podporuje s organizací ProVeg
14.01.2025 | ogilvy
Řetězec Burger King spojuje od Nového roku síly s organizací ProVeg Česko a aktivně se zapojuje do výzvy Veggie Challenge, která má za cíl podpořit udržitelnější stravovací návyky a zvýšit povědomí o přínosech rostlinné stravy. Partnerství reflektuje společnou vizi, že kvalitní a chutné jídlo může prospět nejen lidem, ale i planetě a budoucím generacím.
Produktové portfolio Burger Kingu s osmi různými rostlinnými alternativami dokazuje, že si zákazníci mohou vychutnat své oblíbené chutě naplno i bez masa. Nabídka zahrnuje například ikonický Plant-Based Whopper, lahodný Plant-Based Cheeseburger a pro milovníky nugetek nechybí ani šťavnaté Plant-based Nugetky. „Dlouhodobě sledujeme, že zájem o rostlinné alternativy roste. Potvrzuje to i náš loňský průzkum, podle kterého až třetina Čechů uvažuje o omezení masa. Na měnící se trendy na světové i tuzemské úrovni se snažíme vždy reagovat. Chceme našim zákazníkům ukázat, že burger může chutnat skvěle i bez masa, a nabízíme proto nejširší nabídku plant-based produktů ze všech tuzemských řetězců. Oceňujeme iniciativy, jako je Veggie Challenge od ProVeg, které pomáhají šířit osvětu o rozmanitosti rostlinné stravy,“ uvedl Filip Vostrý, marketingový manažer společnosti Burger King.
Z průzkumu Burger Kingu dále vyplynulo, že 77 % Čechů neoblomně preferuje masité pokrmy, ale 18 % populace má potenciál přejít na flexitariánskou stravu, která kombinuje převážně rostlinné jídlo s občasnou konzumací masa. Tento přístup, na rozdíl od dobře známého vegetariánství a veganství, zůstává mezi veřejností méně rozšířený, což naznačuje prostor pro další osvětu a změnu stravovacích zvyklostí. „Je zřejmé, že přechod na rostlinnější jídelníček není jen krátkodobým trendem, ale skutečnou celospolečenskou změnou. Zájem o flexitariánství stále roste – podle agentury FMCG Gurus až 25 % Čechů a Češek cíleně omezuje konzumaci živočišných produktů. Současně se rychle rozšiřuje nabídka rostlinných alternativ na trhu. Veggie Challenge je skvělá příležitost, jak jednoduše vyzkoušet rostlinnou stravu a přispět k pozitivní změně,” řekla Tereza Trávníčková, manažerka Veggie Challenge z organizace ProVeg Česko.
Partnerství s organizací ProVeg Česko umožní řetězci Burger King šířit osvětu o rozmanitosti rostlinných alternativ a podpořit pozitivní změny ve stravovacích návycích zákazníků. Aktivity spojené s partnerstvím zahrnují instruktážní video nákupu rostlinných produktů v Burger Kingu, licenci k ochranné známce Veggie Challenge na celý rok 2025 či navázání spolupráce s vybranými českými influencery, kteří se aktivně zapojí do 30denní výzvy.
Cílem Veggie Challenge je po dobu 30 dnů motivovat účastníky z řad veřejnosti k omezení konzumace masa a vyzkoušení chutných a vyvážených rostlinných alternativ. Díky nejširší nabídce plant-based jídel na českém trhu s rychlým občerstvením mohou zákazníci Burger Kingu objevovat nové chutě, aniž by museli dělat kompromisy ve svých oblíbených pokrmech. Účastníci výzvy mohou navíc využít
facebookovou skupinu pro sdílení motivace a inspirace nebo si stáhnout mobilní aplikaci, jež nabízí přes 100 receptů, odměny za splněné výzvy a nástroje, jako je plánovač jídelníčku a nákupní seznamy.
Mobilní aplikaci ProVeg Veggie Challlenge si nyní můžete stáhnout v internetových obchodech Google Play či App Store. Odkazy ke stažení aplikace naleznete níže:
· Google Play: ProVeg Veggie Challenge – Aplikace na Google Play · App Store: Veggie Challenge on the App Store
Více o rostlinné nabídce řetězce Burger King a Veggie Challenge naleznete na odkazech níže:
· https://burgerking.cz/cs/plantbased · https://veggiechallenge.cz/burgerking/
Kontakt:
Přemysl Šimák
PR Manager
Ogilvy, s.r.o.
+420 732 491 081 premysl.simak@ogilvy.com
Filip Vostrý Marketing Manager Burger King CZ Rex Concepts CEE filip.vostry@rc-cee.com
_______________________________
O Burger Kingu
Každý den navštíví restaurace BURGER KING® po celém světě více než 11 milionů lidí. A dělají to proto, že ví, že naše restaurace nabízejí velmi kvalitní, chutné a cenově dostupné jídlo již desítky let. BURGER KING®, založený v roce 1954, je druhým největším řetězcem rychlého občerstvení specializujícím se na burgery na světě. Původní HOME OF THE WHOPPER® a náš závazek přinášet hostům kvalitní ingredience, perfektní recepty a příjemnou rodinnou atmosféru je to, co naši značku definuje již 70 let!
Další články v kategorii
- Ministr Výborný v SAE: České firmy mají potenciál uspět na místním náročném trhu, zájem je i o naše moderní technologie (18.02.2025)
- Farmáře straší krácení dotací kvůli pokutám od inspekce práce, začne se letos (18.02.2025)
- Jižní Korea letos daruje 17 rozvojovým zemím rekordních 150.000 tun rýže (18.02.2025)
- Stahování výrobků z vepřového masa z trhu kvůli nadlimitnímu obsahu veterinárního léčiva (18.02.2025)
- ČSÚ: Potraviny tento měsíc převážně zlevnily, nejvíce máslo a mouka (18.02.2025)
- Kofole loni stouply tržby meziročně skoro o třetinu a provozní zisk o polovinu (18.02.2025)
- Z prádelny je džemová manufaktura. Žena ho dělá s minimem cukru a maximem ovoce (18.02.2025)
- Ministr Hladík: Obce v krasových oblastech mohou chystat projekty na účinnější čištění odpadních vod (18.02.2025)
- FT: EU plánuje omezit dovoz potravin po vzoru Trumpa (18.02.2025)