Kampaň místního pivovaru na některé obyvatele Jihlavy příliš nez

MF Dnes 29.9.1999

Kampaň místního pivovaru na některé obyvatele Jihlavy příliš nezapůsobila

Jihlava- Přestože vedení jihlavského pivovaru přikládá zvýšení zájmu o pivo úspěchu emotivní reklamní kampaně, zaměřené na regionální cítění konzumentů, oslovení obyvatelé města většinou popírají, že by je výzva pivovaru k větší pití Ježka nějak oslovila. "Určitě jsem si nekupoval o pivo víc. Je jejich hloupost, že si nechali ujet vlak a teď to těžko dohánějí. Já osobně jsem se k jihlavskému pivu vrátil, protože je levné a dobré," vysvětlil invalidní důchodce Jan Hájek, popíjející lahvové pivo před jihlavskou prodejnou Mincovna.

Jan Ludvík, 27 let, tesař, Jihlava:

Jihlavské pivo se v poslední době zlepšilo a nijak se mu nevyhýbám. Většinou však vezmu, co mi přijde pod ruku a rozhoduji se i podle ceny.

Milan Lacena, 40 let, invalidní důchodce, Jihlava:

Chodím pouze do hospody, kde točí Radegast a Kozla. Po dlouhé době jsem si Jihlavu dal na Dni Ježka a byl jsem příjemně překvapen. Určitě to však byla speciální várka, aby nalákali lidi.

Jaroslav Sobotka, 38 let, technik, Jihlava:

V centru města se Jihlava téměř netočí, takže ta podpora není až tak jednoduchá. Kvůli dobré ceně si však občas koupím přímo v pivovaru celou bednu.

Josef Foit, 67 let, důchodce, Jihlava:

Při těch pár pivech, co vypiju, je to jedno, jaké je. Pivovar by tady však měl zůstat a proto jsem začal Ježka zase pít.

Marie Smutná, 60 let, důchodkyně, Jihlava:

Potom, co odešli Rakušáci, je Ježek zase výborný díky zkušenému sládkovi, kterého jako bývalá hospodská znám osobně. Myslím, že by místní pivaři mohli pivovar podpořit.

(sc)

Tisk

Agris Online

Agris Online

Agris on-line
Papers in Economics and Informatics


Kalendář


Podporujeme utipa.info